Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Route van Rijk van Nijmegen naar Utrechtse Heuvelrug

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 21 mei 2011 04:40

Heeft iemand een "handige" (want ik besef dat het een aardig boekwerk moet zijn vol draaien en keren) beschrijving voor een rit die tussen Beek-Ubbergen via Doorwerth en Oosterbeek all the way to Driebergen liefst zoveel mogelijk klimmetjes meepakt maar in ieder geval de beste? (Oude Holleweg, Randwijckweg, Nieuwe Holleweg, Ubbergse Holleweg, Italiaanseweg, Holleweg bij Doorwerth, Oude Oosterbeekseweg, Grebbeberg, Amerongseberg, etc., etc., etc.) of flinke delen van de route?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

rogkat
Forum-lid

rogkat 21 mei 2011 11:20

Ik heb een routebeschrijving van een der Huchietochten..een deel ervan zou je kunnen gebruiken. In ieder geval vanaf Arnhem/Oosterbeek tot aan de Amerongseberg.
my third love

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 21 mei 2011 12:38

Thanks! Ik stuur je een pb met mijn e-mailadres. Kun je hem doorsturen?

BTW, andere lezers, beschrijvingen van andere delen van de route zijn erg welkom!

njitram
Forum-lid

njitram 22 mei 2011 10:17

Voor het stuk tussen Nijmegen en Doorwerth: Waalbrug over, dijk op en volgen ri. het westen tot aan Slijk-Ewijk, dan Valburgsestraat --> Tielsestraat. Net buiten Valburg l.af Logtsestraat, door gehuchtje Homoet heen. Uilenburgsestraat, op einde l.af en dan kun je vrijwel meteen rechts het fietspad parallel aan de A50 op om de Rijn over te steken. Niet de kortste, wel een rustige en redelijk mooie route.
Wat je startpunt is weet ik niet, maar als je vanaf Wyler rijdt via Vogelsang-Holdeurn-Oude Kleefsebaan, en dan via Hogeweg/Van Randwijckweg naar beneden en Nieuwe Holleweg/Oude Holleweg weer omhoog, heb je vier mooie klimmen achter elkaar rond Beek-Ubbergen.

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 22 mei 2011 13:02

Top, dit gaan we het komende weekend testen!

Plaats reactie