CSC Kleding - 2007
-
- Forum-lid
Ik ben op zoek naar een winkel (of webwinkel) waar ze nog Team CSC kleding verkopen van 2007. Ik heb de Craftset van 2008 vandaag 'vastgehad' en moet zeggen dat ik deze niet mooi vind. De kledinglijn van vorig jaar daarentegen wel (wat donkerder, meer zwart).
Tevens ben ik benieuwd of de Descente-kleding in de grootste maat groot genoeg is voor mij (200cm).
Hoop op links, tips, ervaringen.
Alvast dank!
Tevens ben ik benieuwd of de Descente-kleding in de grootste maat groot genoeg is voor mij (200cm).
Hoop op links, tips, ervaringen.
Alvast dank!
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"
bobshop.de
-
- Forum-lid
drummie71 schreef:bobshop.de
daar zie ik alleen de oude koersbroek nog staan. Iemand enig idee over de maatvoering. Vooral voor het shirt belangrijk, is deze in de grootste maat behoorlijk lang?
-
- Forum-lid
Tricotboerke heeft 'm idd. Ook goed geprijsd, alleen de grootste maat is XL en volgens de 'size chart' van de site van Descente moet ik zeker XXL hebben. Helaas ...
Mail anders Salden even. Die heeft altijd wel wat overjarig spul liggen voor een mooie prijs. Mijn ervaring is dat ze dan juist veel XXL over hebben waar ik helemaal niets aan heb.
-
- Forum-lid
Master B schreef:Mail anders Salden even. Die heeft altijd wel wat overjarig spul liggen voor een mooie prijs. Mijn ervaring is dat ze dan juist veel XXL over hebben waar ik helemaal niets aan heb.
Thx, heb zojuist een email gestuurd. Dat ze maar veel XXL-en over mogen hebben
-
- Forum-lid
Heb ook nog even zitten kijken naar de kleding van Caisse d'Espargne. Is van Nalini, heeft iemand ervaring met de maatvoering XXL, oftewel: geschikt voor lange mensen?
-
- Forum-lid
Thx, heb inmiddels een set aangeschaft.
Het is een shirt in 3XL geworden en broek in 2XL. Passen beide perfect. Heb de 2L broek ook gepast maar hier waren de pijpen veel te wijd, daarom maatje kleiner.
Overigens heb ik in NL geen winkels gezien die de grootste Nalini maat 3XL verkopen (en heb deze voor het rugpand echt wel nodig). Ben in Bocholt bij Rose geweest. Ook Bobschop en Tricotboerse verkoopt deze maat. Iemand enig idee hoe dit te verklaren is? (klein voorzetje: het formaat van onze oosterburen )
Bedankt voor jullie hulp!
Het is een shirt in 3XL geworden en broek in 2XL. Passen beide perfect. Heb de 2L broek ook gepast maar hier waren de pijpen veel te wijd, daarom maatje kleiner.
Overigens heb ik in NL geen winkels gezien die de grootste Nalini maat 3XL verkopen (en heb deze voor het rugpand echt wel nodig). Ben in Bocholt bij Rose geweest. Ook Bobschop en Tricotboerse verkoopt deze maat. Iemand enig idee hoe dit te verklaren is? (klein voorzetje: het formaat van onze oosterburen )
Bedankt voor jullie hulp!