Ik ben toch nog even op zoek naar bevestiging achteraf.
Ik heb deze fiets voor 350 euro aan mijn schoonvader verkocht:
Het is een Jan Janssen frame uit. (volgens iemand van Janssen zelf een frame opnieuw gespoten frame uit 1999 / 2000 van columusbuizen en nu nog steeds een topper). Het frame ziet er echt nog spik en span uit.
afmontage:
- shimano 9v Dura-ace shifters en achterderrie.
- shimano ultegra voorderrie, remmen en cranckstel.
- carbon voorvork
- mavic cxp22 velgen en shimano 105 naven
- specialized toupe zadel en carbon (met zertz stukken) zadelpen.
Is 1 van ons 2 benadeeld of is het een evenwichtige deal. de 350 euro komt van de FM waar ik mijn nieuwe fiets heb gekocht.
[img=http://94.100.121.216/1112550001-111260 ... _KK-B.jpeg]
goede prijs voor deze Jan Janssen?
-
- Forum-lid
- thestudent
- Forum-lid HC
zag ik deze fiets vandaag nog rondrijden? In ieder geval iets soortgelijks.
Tjah, het is je schoonvader en als je beide tevreden bent over de verkoop zou ik er niet lang meer bij stilstaan. 350 euro is zeker niet te veel, als de onderdelen in goede staat waren ( weinig slijtage ) is het zelfs nog wat weinig.
Tjah, het is je schoonvader en als je beide tevreden bent over de verkoop zou ik er niet lang meer bij stilstaan. 350 euro is zeker niet te veel, als de onderdelen in goede staat waren ( weinig slijtage ) is het zelfs nog wat weinig.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Fietsenmakers geven altijd maar weinig terug voor een inruil fiets. Ze moeten er namelijk zelf ook nog op kunnen verdienen. Dus als je hem particulier had verkocht had je wellicht meer kunnen vangen. Maar nu heb jij de inruilwaarde gekregen. En je hebt een blije schoonvader wat denk ik ook wat waard is.
Gr Roos
350 inruil vind ik helemaal niet zo weinig eigenlijk. Als verkoopprijs aan een bekende lijkt het me redelijk, niemand hoeft zich benadeeld te voelen.