NEP Brillen
En vervolgens geen UV protectie en pijn aan de oogjes. Van die harde oortjes van slecht afgewerkt plastic wat de hele tijd in je hoofd loopt te prikken. Nee dankje. Ik koop ze wel gewoon voor de helft op Cheapbay en dit lieve forum:)
-
- Forum-lid
@Gastheer...
GastheerG schreef: (...)
Dan de glazen van de nepbril in de originele bril en die verkoop ik voor goed geld omdat deze nog nieuw is. Heb al heel wat originele brillen hier verkocht (...)
Nu overspeel je je hand Jonges, achteraan aansluiten om restitutie te claimen bij GastheerG!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Rikkert schreef:Je kan 220 euro betalen voor een oakley. Je kan ook voor 200 euro een week turkije boeken en daar voor 10 euro een nepperd kopen. Heb je nog een 10 voor een ijsje en een lekker kleurtje op de koop toe. Dás nog eens goedkoop.
Of je bent een beetje handiger en koopt gewoon een m-frame voor minder dan 6 tientjes. Dan zijn je ogen optimaal beschermd, perfect beeld (zonder vertekening), mooi contrast, ziet er 10x beter uit.
ascor schreef:Het zijn wel wat gekloonde brillen van BBB, maar zien er toch niet heel slecht uit, en wel betaalbaar. Iemand ervaring met de BBB Impact? http://www.bbbparts.com/sportsglasses_i ... sg3201.php
Ik had deze gekocht in de witte uitvoering, maar ook weer snel terug gebracht.
Het verwisselen van de glazen gaat zo stroef dat de lak gewoon van het frame afkomt.
depeul schreef:ascor schreef:Het zijn wel wat gekloonde brillen van BBB, maar zien er toch niet heel slecht uit, en wel betaalbaar. Iemand ervaring met de BBB Impact? http://www.bbbparts.com/sportsglasses_i ... sg3201.php
Ik had deze gekocht in de witte uitvoering, maar ook weer snel terug gebracht.
Het verwisselen van de glazen gaat zo stroef dat de lak gewoon van het frame afkomt.
[hééél klein letterype] Daar hebben sommige Oakley ook last van [/hééél klein lettertype]
GastheerG schreef:Ik koop meestal een nep en een originele bril. Zet ik de glazen uit de originele bril in de nepbril die ik ga gebruiken.
Dan de glazen van de nepbril in de originele bril en die verkoop ik voor goed geld omdat deze nog nieuw is. Heb al heel wat originele brillen hier verkocht maar als er nu een markt is voor nepbrillen hoor ik het graag.
Heet dat niet bedrog ? :rolleye:
bazz schreef:GastheerG schreef:Ik koop meestal een nep en een originele bril. Zet ik de glazen uit de originele bril in de nepbril die ik ga gebruiken.
Dan de glazen van de nepbril in de originele bril en die verkoop ik voor goed geld omdat deze nog nieuw is. Heb al heel wat originele brillen hier verkocht maar als er nu een markt is voor nepbrillen hoor ik het graag.
Heet dat niet bedrog ? :rolleye:
Vind het idd een beetje gek ja.:.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vind het een beetje gek dat jullie het geloven van Gerard :p
Less is bore