[quote="andromeda"]Ik ben je na de tweede regel kwijt
Maar hoe is het nou met Sterrenslag?[/quote]
Gewoon rekenen.
Trouwens, zitten jullie de godsganselijke dag hiet te OH-en.
Da's pas zielig.
10.000 km non stop
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Die 'GastheerG' (Gerard van Dongen) toch. Heeft hier 3812 (!) keer gepost. Ik denk dat je dan hulp nodig hebt. Reageer niet of inhoudelijk, sufferd. Wat een niveau.
-
- Forum-lid
[quote="GastheerG"]
Die vent is echt knetter maar dan ook knettergek en heeft gewoon professionele hulp nodig. [/quote]
Ben ik niet met GastheerG eens:
Wij zijn juist zijn hulp en levensinvulling!
Voeren dus!
[quote="Klokkenluider"]Gaat Guus Het halen ????
heeft ie voor die 5000 km 11 dagen en dus wordt dat 454 KM per dag.[/quote]
Maar eigenlijk dacht ik met de scootmobieltocht Klok stil gekregen te hebben. Of anders wel Andromea wel met Sterrenslag.....
[quote="Klokkenluider"]
Gewoon rekenen.
[/quote]
Nou da's makkelijk: 454 km per 24 uur = 19km/uur gemiddeld. Met 25/uur, wat ie ongeveer rijdt, kan ie 6 uur per dag rusten. Dat kan elk forumlid aan!
NB
Je kunt Guus volgen per GPS
http://www.guusmoonen.nl/page25/page25.html
moet je wel even inloggen met user: LETOUR
Uhhh.... LETOUR???
Zit hier nog voer voor discussie in?
Hopelijk heb ik afgelopen kwartiertje knippen/plakken/tikken geen 10 postings gemist.
Welterusten!
Die vent is echt knetter maar dan ook knettergek en heeft gewoon professionele hulp nodig. [/quote]
Ben ik niet met GastheerG eens:
Wij zijn juist zijn hulp en levensinvulling!
Voeren dus!
[quote="Klokkenluider"]Gaat Guus Het halen ????
heeft ie voor die 5000 km 11 dagen en dus wordt dat 454 KM per dag.[/quote]
Maar eigenlijk dacht ik met de scootmobieltocht Klok stil gekregen te hebben. Of anders wel Andromea wel met Sterrenslag.....
[quote="Klokkenluider"]
Gewoon rekenen.
[/quote]
Nou da's makkelijk: 454 km per 24 uur = 19km/uur gemiddeld. Met 25/uur, wat ie ongeveer rijdt, kan ie 6 uur per dag rusten. Dat kan elk forumlid aan!
NB
Je kunt Guus volgen per GPS
http://www.guusmoonen.nl/page25/page25.html
moet je wel even inloggen met user: LETOUR
Uhhh.... LETOUR???
Zit hier nog voer voor discussie in?
Hopelijk heb ik afgelopen kwartiertje knippen/plakken/tikken geen 10 postings gemist.
Welterusten!
-
- Forum-lid
[quote="andromeda"]@ Klokkenluider: Hoe is het nou met Sterrenslag?[/quote]
Format en concept verkocht en geen invloed op het tijdstip wanneer men het ook werkelijk gaat uitrollen. Maar met die uitleg neem jij geen genoegen. In jouw hoofd zit iets anders gezien het feit dat je die vraag nu vier keer hebt gesteld. Dat ultra cyclisme geen toekomst heeft was me al duidelijk in 2006, een op de wensen van de TV-kijker van vandaag geente uitvoering van LeTourDirect des te meer. We zullen zien
Format en concept verkocht en geen invloed op het tijdstip wanneer men het ook werkelijk gaat uitrollen. Maar met die uitleg neem jij geen genoegen. In jouw hoofd zit iets anders gezien het feit dat je die vraag nu vier keer hebt gesteld. Dat ultra cyclisme geen toekomst heeft was me al duidelijk in 2006, een op de wensen van de TV-kijker van vandaag geente uitvoering van LeTourDirect des te meer. We zullen zien
-
- Forum-lid
Leve het forum! Dank aan allen die bijdragen - klokkenluider in het bijzonder.
Le vélo est mon squelette extérieur - vrij naar Alfred Jarry (1873-1907)