Ik moet weer nieuwe beenstukken hebben. Echter het liefst nog met voetbandjes eronder. Dit tegen het omhoog kruipen. Ik heb deze altijd van santini gehad, maar helaas voor mij zitten aan de santini beenstukken ook geen voetbandjes meer.
Wie weet welke fabrikant die nog wel heeft of waar je nog van de "oude" santini's kan kopen ? kleur lichblauw of zwart.
beenstukken
je kunt voorkomen dat ze gaan kruipen door ze in de goede maat te kopen, als ze gaan kruipen zijn ze te klein
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
Abacus schreef:Ik ben zelf erg tevreden over mijn Craft beenstukken. Geen voetbandje, maar door het goed aansluitende elastiek onderaan kruipen ze absoluut niet omhoog.
Hier dezelfde goede ervaring met Craft.
http://www.bikeplanner.com/djdakkie" onclick="window.open(this.href);return false;
Goed om te horen over de kwalitiet van Craft want ik ben van plan armwarmers te kopen van Craft...
-
- Forum-lid
BOZ schreef:Ik moet weer nieuwe beenstukken hebben. Echter het liefst nog met voetbandjes eronder. Dit tegen het omhoog kruipen. Ik heb deze altijd van santini gehad, maar helaas voor mij zitten aan de santini beenstukken ook geen voetbandjes meer.
Wie weet welke fabrikant die nog wel heeft of waar je nog van de "oude" santini's kan kopen ? kleur lichblauw of zwart.
Ik heb toevalllig twee weken geleden Santni beenstukken met voetbandjes gekocht. Helaas zijn ze te klein namelijk maat L. Je kan ze tegen een schappelijke prijs overnemen.
Bij interesse stuur een PM.
Met vriendelijke groet,
Fabian Peverelli
-
- Forum-lid
anders heb ik nog een nieuw setje liggen, maat M.
Zwart, met bandjes..
Zwart, met bandjes..
Ride like it\'s your last day