Wil een Hope zadelpenklem kopen, wie weet een internetadres die deze verkopen? Ik heb zelf de diameter gemeten kom op 33.8, bestaat deze maat?
Bvd
Arno
Maten zadelpenklem
-
- Forum-lid
28.6 mm, 31.8 mm and 34.9 mm zijn de courantste, ik vermoed dus dat je een 34.9 gaat nodig hebben.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
-
- Forum-lid HC
da's maar het halve antwoord.
Er zijn een hele reeks frames op de markt waar geen vervangende klem op kan worden gemonteer. Een Scott Cr1 verniel je als je er een 34.0 klem opdoet (terwijl dit wel zou moeten passen) en hier past enkel origineel of een AX klem (maatgemaakt).
een afwijkende maat is best mogelijk en dan is het gewoon heel goed passen en kijken of de klem niet ovaal trekt waardoor het frame enkel puntgewijs wordt belast (= risico van scheurvorming).
Er zijn een hele reeks frames op de markt waar geen vervangende klem op kan worden gemonteer. Een Scott Cr1 verniel je als je er een 34.0 klem opdoet (terwijl dit wel zou moeten passen) en hier past enkel origineel of een AX klem (maatgemaakt).
een afwijkende maat is best mogelijk en dan is het gewoon heel goed passen en kijken of de klem niet ovaal trekt waardoor het frame enkel puntgewijs wordt belast (= risico van scheurvorming).
-
- Forum-lid HC
bike2build heeft ze, en volgens mij bikezone ook