Hoewel ik op zich genoeg opslagruimte heb wil ik twee oude fietsen van de hand doen. Op zich kun je natuurlijk nooit genoeg fietsen hebben maar het betreft twee exemplaren die ik echt nooit meer gebruik dus dan heeft het geen waarde om ze te bewaren.
De eerste is een Raleigh mountainbike van ik denk ongeveer 10 jaar oud waar wel een nieuwe cassette en ketting op is geplaatst. Destijds was het een behoorlijk apparaat maar inmiddels niet echt modern meer.
De tweede is een eenvoudige alu racefiets. Een instapmodelletje van 3 jaar terug met Campa Xenon triple. Ik heb me er op zich prima mee vermaakt maar nu heb ik gewoon mooier spul.
Niet gehinderd door enige kennis van zaken kwa prijsniveau is het voor mij lastig om te bepalen wat die dingen mogen opbrengen. Nu zou ik eventueel een foto kunnen maken en wat specs kunnen verzamelen om hier eens te peilen maar wellicht is het handig om ze gewoon bij een FM in te leveren. Voordeel is dat ik er verder niet mee hoef te leuren en dat ze, als de FM goed werk levert, goed verzorgt bij iemand terecht komen die er misschien nog lol van heeft.
Ik hoef er de hoofdprijs niet voor te hebben dus daar zal het niet zo snel op stuk lopen. Weten jullie een goed adres om deze fietsen aan te bieden? Ik kom uit Hilversum dus ergens hier in de buurt danwel bij Utrecht of Amsterdam zou mooi zijn.