Voor al je afspraakjes

fietspad Ring A10

yboli
Forum-lid

yboli 10 apr 2008 21:02

Hallo,

Vanmiddag heerlijk rondje gefietst; vanaf station Koog-Bloemwijk, naar spoorwegovergang bij Zaandijk; richting Politie bureau; watertoren; pont Buitenhuizen,Halfweg en zo naar Schiphol.
Maar ik vraag me af hoe(ik ging een stukje door Amstelveen) ik parralel aan de Ring A10 kan fietsen.
Zijn er fietspaden die als het ware "paralel" lopen aan de Ring A10??
Zodat ik uiteindelijk in Landsmeer/Oostzaan uitkom en dan weer in Zaandam.
Want vanmiddag dus, belandde ik door Amsterdam-West, door de drukke stad dus; dat vind ik niks; wordt het meer een puzzeltocht, i.p.v duurtraining.
Weet iemand dit??

bij voorbaat dank,

mvrgr,

lekker weinig wind vandaag

frankvanboven
Forum-lid

frankvanboven 10 apr 2008 22:32

Het is me niet geheel duidelijk waar je parallel aan de A10 wilt rijden. Het meest waarschijnlijke lijkt mij dat je naar de schellingwoudebrug fietst (vanuit A'veen is een mooie route langs Abcoude, Gein en dan doorsteken naar het Amsterdam Rijn kanaal).

Vanaf de Schellingwoude brug kan je op diverse manieren binnendoor via Amsterdam Noord naar het Schouw en vandaaruit binnendoor naar landsmeer, Oostzaan etc.

Trouwens.....Wind is je beste trainingsmaatje!

yboli
Forum-lid

yboli 11 apr 2008 00:50

Hallo,Frank,

Ik had je al mail gestuurd via Outlook, Frank.
Dit weekend ben ik vrij, ga het dan proberen, wordt wel Zondag (Zaterdag naar vrouw), maar dat maakt niet uit.
Dank je voor de route.

Ja...maar soms vind ik het niet naar, als de wind wat minder krachtig is, maar de zon juist wel..

mvrgr,

Yb

midazzz
Forum-lid

midazzz 23 apr 2008 01:22

Als je een duurtraining wil houden en niet wil puzzelen in Amsterdam is de keuze om 'parallel' om Amsterdam heen te willen fietsen toch een hele merkwaardige, gezien de andere mogelijkheden die je vanuit Zaanstad hebt(Duinen/Waterland en de polders ten noorden van Zaanstad) Als je dan toch Amsterdam wil ronden...maak dan je rondje groter. Vanaf Buitenhuizen richting Zwanenburg-om Amstelveen heen(via A'damse bos)- Oudekerk-Diemen-A'dam Rijnkanaal-Schellingwouderbruggen en via A'dam-N/Landsmeer weer richting Zaandam.

Plaats reactie