Gisteravond nog mijn fiets helemaal gepoetst, want kon natuurlijk niet in Friesland aankomen met een vieze fiets......
Dat zal echter ook niet gebeuren wat mijn fiets blijft, net als mij, hier in het midden van het land. Moet helaas afhaken dus! Voel mij vandaag helemaal niet lekker, dus heb besloten de tocht in het prachtige Friesland te laten schieten.
Veel plezier en succes iedereen en zie jullie bij een volgende forumtocht!
(Ik hoop dat dit nog op tijd gelezen wordt door de organisatie, mocht ik er hier geen reactie op zien, dan zal ik voor 10 uur nog even bellen)
Forumrit Friesland 7 September
Op deze vroege regenachtige zondagmorgen meld ik me af voor de forumrit. De buienradar geeft nog net geen neerslag in Friesland. Maar om 400 km (heen en terug) te rijden voor een mogelijke natte rit is voor mij geen optie. Ik wens jullie allen een droge en zonovergoten dag toe en veel gezelligheid.
[quote="meindert"]Op deze vroege regenachtige zondagmorgen meld ik me af voor de forumrit. De buienradar geeft nog net geen neerslag in Friesland. Maar om 400 km (heen en terug) te rijden voor een mogelijke natte rit is voor mij geen optie. Ik wens jullie allen een droge en zonovergoten dag toe en veel gezelligheid. [/quote]
Zwak!!
Zwak!!
kiekeboe
Hoi,
Heren Friesland Forum rijders. Ik hoop dat alles relatief droog is gebeleven. Volgens mijn informatie (Buienradar) moet dat gelukt zijn.
Echt maar goed dat ik de zaak afgeblazen heb. Ik moest toch even naar AH (5 minuten van hier) en kreeg midden in de AH een koude zweet uitbraak. Ik moest echt even door de knieen want het werd ook zwart voor mijn ogen.
Ik zie met veel genoegen de foto's tegemoet.
Mvg, Zorro
Heren Friesland Forum rijders. Ik hoop dat alles relatief droog is gebeleven. Volgens mijn informatie (Buienradar) moet dat gelukt zijn.
Echt maar goed dat ik de zaak afgeblazen heb. Ik moest toch even naar AH (5 minuten van hier) en kreeg midden in de AH een koude zweet uitbraak. Ik moest echt even door de knieen want het werd ook zwart voor mijn ogen.
Ik zie met veel genoegen de foto's tegemoet.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
Het was een supertocht met de complimenten voor de organisatie. Kool486 en Diamond bedankt! Het was niet droog, de eerste druppels vielen al om 10:15.
Dank ook voor de appelpunt (met slagroom!) in Makkum die uit de kofferbak van een auto getoverd werd. Klasse. De thuisblijvers hebben iets gemist, en dan bedoel ik niet die appelpunt.
Dank ook voor de appelpunt (met slagroom!) in Makkum die uit de kofferbak van een auto getoverd werd. Klasse. De thuisblijvers hebben iets gemist, en dan bedoel ik niet die appelpunt.
1. kool486 X aanwezig
2. Diamond X natuurlijk ook
3. flexje niet gezien of gehoord
4. GastheerG X was er natuurlijk
5. BianchiSL3 X ook, als halve fries
6. GHIBLI X was gammel, heeft zich afgemeld
7. M_Giant heeft zich op het laatste moment afgemeld
8. Andromeda X was er
9. Rabbit niet gezien op gehoord
10. Thomas1974 (X???) idem
11. Bluebird1 X idem
12. Bottecchia X idem
13. Craze (ovb) idem
14. Daddy Craze (ovb) met Idem
15. Meindert (X???) besefte de laatste dag dat 400 km ver was
16. Zorro X ziek afgemeld
17. richard-w (ovb) niet gezien of gehoord
18. Dariomen (ovb) idem
19. mensma idem
20. Marten aanwezig
21. Eduard aanwezig
22. Johan aanwezig
23. Stef aanwezig
24. Sjoerd aanwezig
Rinse onaangekondigd aanwezig
ik weet de nickname van Serge niet, maar die was behoorlijk aanwezig
als je niet komt is niet erg, meld je vroegtijdig af.
nu rekenen we wel op je, en moet ik de komende 3 weken appeltaart eten, en dat is weer slecht voor mijn gewicht.
over de tocht, weer was redelijk, een paar buitjes maar we zijn niet koud geworden. Makkum waren we om 12 uur, na wat eten en drinken begon het deel in de wind, veel wind! om 15.30 waren we binnen, en konden een lekkere warme douche nemen. We hebben redelijk doorgetrapt 118 km, 29.8 gemiddeld.
Toen nog ff bijpraten, de inwendige mens versterken en op naar huis.
ik stel voor dat de 4 niet Friezen melden wat ze allemaal voor moois onderweg gezien hebben, wij zijn wellicht bevooroordeeld.
wie pakt de handschoen voor de volgende Foremtocht op?
iets centraler is voor de deelname misschien handiger, hoewel??
en bij niet vroegtijdig afmelden de dood met de kogel!
2. Diamond X natuurlijk ook
3. flexje niet gezien of gehoord
4. GastheerG X was er natuurlijk
5. BianchiSL3 X ook, als halve fries
6. GHIBLI X was gammel, heeft zich afgemeld
7. M_Giant heeft zich op het laatste moment afgemeld
8. Andromeda X was er
9. Rabbit niet gezien op gehoord
10. Thomas1974 (X???) idem
11. Bluebird1 X idem
12. Bottecchia X idem
13. Craze (ovb) idem
14. Daddy Craze (ovb) met Idem
15. Meindert (X???) besefte de laatste dag dat 400 km ver was
16. Zorro X ziek afgemeld
17. richard-w (ovb) niet gezien of gehoord
18. Dariomen (ovb) idem
19. mensma idem
20. Marten aanwezig
21. Eduard aanwezig
22. Johan aanwezig
23. Stef aanwezig
24. Sjoerd aanwezig
Rinse onaangekondigd aanwezig
ik weet de nickname van Serge niet, maar die was behoorlijk aanwezig
als je niet komt is niet erg, meld je vroegtijdig af.
nu rekenen we wel op je, en moet ik de komende 3 weken appeltaart eten, en dat is weer slecht voor mijn gewicht.
over de tocht, weer was redelijk, een paar buitjes maar we zijn niet koud geworden. Makkum waren we om 12 uur, na wat eten en drinken begon het deel in de wind, veel wind! om 15.30 waren we binnen, en konden een lekkere warme douche nemen. We hebben redelijk doorgetrapt 118 km, 29.8 gemiddeld.
Toen nog ff bijpraten, de inwendige mens versterken en op naar huis.
ik stel voor dat de 4 niet Friezen melden wat ze allemaal voor moois onderweg gezien hebben, wij zijn wellicht bevooroordeeld.
wie pakt de handschoen voor de volgende Foremtocht op?
iets centraler is voor de deelname misschien handiger, hoewel??
en bij niet vroegtijdig afmelden de dood met de kogel!
Funny the way it is
Correctie van ass rayonhoofd,
Mensma heeft afgezegd per PM,bluebird heeft ook al eerder afgezegd,M_giant en Meindert, Zorro 1 ,richard-w vanmorgen afgezegd of via website of andere wegen.
Dus deze heren NIET BOOS REAGEREN bij deze recht gezet
PS Serge=Andromeda
OPPERHOOFD ik denk dat U EDUARD=Bottechia ( was dus wel aanwezig)bedoeld deze liet zich niet de pis lauw maken(ekskuses vh woordgebruik)
gr de nepfries:D
rest volgt straks
Mensma heeft afgezegd per PM,bluebird heeft ook al eerder afgezegd,M_giant en Meindert, Zorro 1 ,richard-w vanmorgen afgezegd of via website of andere wegen.
Dus deze heren NIET BOOS REAGEREN bij deze recht gezet
PS Serge=Andromeda
OPPERHOOFD ik denk dat U EDUARD=Bottechia ( was dus wel aanwezig)bedoeld deze liet zich niet de pis lauw maken(ekskuses vh woordgebruik)
gr de nepfries:D
rest volgt straks
EDUARD=INGMAR of is eduard het friese woord voor Ingmar?
IK heb vandaag zoveel plaatsnamen gezien die ik niet kan uitspreken laat staan dat je ze moet verzinnen!
Maar..prima naar mijn zin gehad, hulde aan de organisatie, weer zat niet mee maar mocht de pret niet drukken en dat Friesland winderig en nat is wisten we al dus daar zullen we niet over zeuren!
ps appeltaart was heerlijk, en ik kan het weten!
IK heb vandaag zoveel plaatsnamen gezien die ik niet kan uitspreken laat staan dat je ze moet verzinnen!
Maar..prima naar mijn zin gehad, hulde aan de organisatie, weer zat niet mee maar mocht de pret niet drukken en dat Friesland winderig en nat is wisten we al dus daar zullen we niet over zeuren!
ps appeltaart was heerlijk, en ik kan het weten!
"Try not. Do or do not......there is no try"
van deze mensen taal noch teken,
FLEXJE
RABIT
THOMAS 1974
CRAZE
DADDY CRAZE
DARIOMEN
Verder wil ik Serge=Andromeda bedanken voor zijn hulp zoals gewoonlijk had ik als rode lantaarn-drager weer moeilijk.Hing ah elastiekje en schreeuwde div malen om mijn moeder.
De 4 moedige forummers bedankt voor Uw aanwezigheid.Bottechia bedankt voor je fijne gespreksstof.
De rest is aan jullie,verder sluit ik mij aan bij de woorden vh OPPERHOOFD KOOL 486
gr de nepfries/ass rayonhoofd
FLEXJE
RABIT
THOMAS 1974
CRAZE
DADDY CRAZE
DARIOMEN
Verder wil ik Serge=Andromeda bedanken voor zijn hulp zoals gewoonlijk had ik als rode lantaarn-drager weer moeilijk.Hing ah elastiekje en schreeuwde div malen om mijn moeder.
De 4 moedige forummers bedankt voor Uw aanwezigheid.Bottechia bedankt voor je fijne gespreksstof.
De rest is aan jullie,verder sluit ik mij aan bij de woorden vh OPPERHOOFD KOOL 486
gr de nepfries/ass rayonhoofd
Gerard,
zoals gewoonlijk weer TOPPIE TOPPIE,ik denk dat wij hier weinig aan toe kunnen voegen.
Bedankt voor de tip havenmeester moet er niet aan denken fietsen kan ik nie,laat staan met zeilbootjes omgaan wordt een mooie bende in de haven:D:rolleye:
gr de nepfries.
PS correctie op Tjitse zijn fiets dit is zijn slecht weer fiets,zijn mooiweer racert is een LOOK 486 (is KOOL 486)helemaal van KARTON of was het nou CARBON
zoals gewoonlijk weer TOPPIE TOPPIE,ik denk dat wij hier weinig aan toe kunnen voegen.
Bedankt voor de tip havenmeester moet er niet aan denken fietsen kan ik nie,laat staan met zeilbootjes omgaan wordt een mooie bende in de haven:D:rolleye:
gr de nepfries.
PS correctie op Tjitse zijn fiets dit is zijn slecht weer fiets,zijn mooiweer racert is een LOOK 486 (is KOOL 486)helemaal van KARTON of was het nou CARBON