Voor al je afspraakjes

GIOS Forumrit 2011

gvda
Forum-lid
Berichten: 128
Lid geworden op: 17 okt 2009 02:33
Contact

gvda 15 mei 2011 21:08

Prachtige foto's en mooi verslag, Hans! Was heel gezellig. Meer beeld en filmpjes hier:

http://italiaanseracefietsen.wordpress. ... 1-was-top/
Het eerste en énige Nederlandstalige weblog over Italiaanse racefietsen: http://www.racefietsen.it

frigo
Forum-lid
Berichten: 802
Lid geworden op: 18 aug 2008 17:08

frigo 15 mei 2011 22:58

[quote="BianchiSL3"]Houd naast racefietsen.it ook het forum in de gaten, volgend jaar de GIOS rit in de regio Rotterdam!![/quote]

Dat is een nobel voornemen! Dank voor het delen van de mooie foto's en tot de volgende gelegenheid.
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!

superb11
Forum-lid
Berichten: 494
Lid geworden op: 10 jan 2006 22:46

superb11 16 mei 2011 00:16

Beste mensen,

Mooie foto's hier op het forum en ook een fraaie reportage op italiaanse racefietsen. Ik vond het een zeer geslaagde dag! Tot de volgende keer.

kuiper
Forum-lid
Berichten: 2041
Lid geworden op: 13 nov 2005 15:17
Locatie: Wateringen
Contact

kuiper 16 mei 2011 16:53

[quote="Frigo"][quote="BianchiSL3"]Houd naast racefietsen.it ook het forum in de gaten, volgend jaar de GIOS rit in de regio Rotterdam!![/quote]

Dat is een nobel voornemen! Dank voor het delen van de mooie foto's en tot de volgende gelegenheid.[/quote]

Mooie foto's en ziet er gezellig uit!
En niet in het weekend van de 15de, tenzij het op een Zaterdag gehouden wordt ;-)
Maakt het wat makkelijker in combinatie met me verjaardag.

maxwell
Forum-lid
Berichten: 173
Lid geworden op: 04 feb 2009 16:22

maxwell 16 mei 2011 19:52

Mooie foto's. Leuk dagje. Heb toch maar besloten een campa groepje op mijn fiets te gooien.

gvda
Forum-lid
Berichten: 128
Lid geworden op: 17 okt 2009 02:33
Contact

gvda 16 mei 2011 19:59

In bovenstaande foto's mist nog mijn raspaardje, dat, even afgedreven van de rest van de kudde, in z'n eentje stond te grazen:

[img=http://farm6.static.flickr.com/5142/572 ... aab9_b.jpg]
Het eerste en énige Nederlandstalige weblog over Italiaanse racefietsen: http://www.racefietsen.it

rikh.
Forum-lid
Berichten: 230
Lid geworden op: 19 mar 2011 20:45
Locatie: Durkum

rikh. 16 mei 2011 20:09

[quote="super b"]Beste mensen,

Mooie foto's hier op het forum en ook een fraaie reportage op italiaanse racefietsen. Ik vond het een zeer geslaagde dag! Tot de volgende keer.[/quote]
Denk ik op de tribune van de Vijverberg super b nog tegen te komen en daar eventueel een fietsafspraak met hem te maken, is meneer een forumrit aan het rijden!
Groot gelijk Rinus, die rit was zo te zien mooier en boeiender dan de wedstrijd van de Superboeren.
En die afspraak komt er ook wel ;)
(Ik hoop alleen niet dat het lichtblauw van mijn Raleigh al te hard vloekt bij dat mooie blauw van de Gios)

bluv107
Forum-lid
Berichten: 1824
Lid geworden op: 13 aug 2008 15:33
Locatie: Nieuw Oosteinde

bluv107 16 mei 2011 23:33

[quote="maxwell"]Mooie foto's. Leuk dagje. Heb toch maar besloten een campa groepje op mijn fiets te gooien.[/quote]

Inzicht komt met de jaren...

@Rik H: Rinus had evengoed zijn Superboerenshirt op zijn Gios aan kunnen trekken; dat kleurt prima bij zijn Blauwe Engel :D
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton

titaantje
Forum-lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 04 mar 2006 21:54

titaantje 16 mei 2011 23:50

Prachtige rit, een goede koffie-met-aanbieding, lekker keuvelen over "meer Gios-blauw opstraat en dan kom ik met m'n chroom uitvoering!
Bij het vertrek geen probleem met een niet-startende auto, toen Dolf mij nog geholpen heeft!
Heerlijke dag! Mooie foto's! Heel geslaagd!
Harry: hartelijk dank.
En inderdaad: die Gios-Gress ziet er in het echt mooier uit dan op de website. Voor mij toch nog altijd liever staal en titanium, maar als ik zou moeten kiezen uit alleen carbon fietsen: dan deze!
Volgend jaar staat alweer genoteerd.
"Meer (Gios) blauw op straat"

titaantje
Forum-lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 04 mar 2006 21:54

titaantje 16 mei 2011 23:54

Ja hoor, weer ruzie met de foto's.
Hopenlijk nu de goede ........
"Meer (Gios) blauw op straat"

bluv107
Forum-lid
Berichten: 1824
Lid geworden op: 13 aug 2008 15:33
Locatie: Nieuw Oosteinde

bluv107 16 mei 2011 23:59

Afbeelding
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton

superb11
Forum-lid
Berichten: 494
Lid geworden op: 10 jan 2006 22:46

superb11 17 mei 2011 23:13

[quote="Rik H."][quote="super b"]Beste mensen,

Mooie foto's hier op het forum en ook een fraaie reportage op italiaanse racefietsen. Ik vond het een zeer geslaagde dag! Tot de volgende keer.[/quote]
Denk ik op de tribune van de Vijverberg super b nog tegen te komen en daar eventueel een fietsafspraak met hem te maken, is meneer een forumrit aan het rijden!
Groot gelijk Rinus, die rit was zo te zien mooier en boeiender dan de wedstrijd van de Superboeren.
En die afspraak komt er ook wel ;)
(Ik hoop alleen niet dat het lichtblauw van mijn Raleigh al te hard vloekt bij dat mooie blauw van de Gios)[/quote]

Het was een lastige keuze (GIOS of Superb.....) maar uiteindelijk zeker geen spijt van het besluit!
Die afspraak moeten we maar snel maken. Aanstaande zaterdag wordt het bijvoorbeeld prima fietsweer. Idee?

@BLU V107: de volgende keer haal ik zoiets uit de kast; komt aardig in de buurt lijkt me zo.

[img=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... EHnl4vC1q8]

Plaats reactie