Jean Nelissen Classic
-
- Forum-lid
Op de site van DTC (http://www.dtcnet.nl) staat een hele beschrijving per route inclusief hoogteprofiel en routekaartje. Daar kun je al heel wat informatie vinden.
Ik ga deze rit voor het eerst rijden dus ik kan je geen persoonlijke info geven. Maar volgens mij kom je met de info van die site een heel eind.
Ik ga deze rit voor het eerst rijden dus ik kan je geen persoonlijke info geven. Maar volgens mij kom je met de info van die site een heel eind.
Had het hoogte profiel ook al gevonden, maar hoop dat iemand wat meer detail weet welke beklimmingen en waar in de route. De namen van de beklimmingen op de site heb ik al via de site http://www.climbbybike.com op gezocht en dat ziet er al intressant uit.
hopelijk is het goed weer die dag en dan komen we elkaar misschien tegen.
hopelijk is het goed weer die dag en dan komen we elkaar misschien tegen.
-
- Forum-lid
Top drie favo beklimmingen: 1: zuidkant Passo Manghen, 2: Oostkant Stelvio, 3: Noordkant Grosse Scheidegg
Het fietsleven begint bij 2000 meter boven zeenivo!!
Het fietsleven begint bij 2000 meter boven zeenivo!!
-
- Forum-lid HC
Mooie tocht, ik heb de eerste uitvoering gereden.
Tocht is gewoon op de "Driebergse" manier georganiseerd, goed gepijld maar geen verzorging onderweg. Tocht is vergelijkbaar met een Ardennen klassieker, alleen zijn sommige misschien net een tikkeltje langer en steiler.
Met mooi weer, kan je er wel genieten van prachtige vergezichten.
Overnachten in de jeugdherberg van Vianden is een aanrader, goedkoop en op 5 min. fietsen van de start.
Tocht is gewoon op de "Driebergse" manier georganiseerd, goed gepijld maar geen verzorging onderweg. Tocht is vergelijkbaar met een Ardennen klassieker, alleen zijn sommige misschien net een tikkeltje langer en steiler.
Met mooi weer, kan je er wel genieten van prachtige vergezichten.
Overnachten in de jeugdherberg van Vianden is een aanrader, goedkoop en op 5 min. fietsen van de start.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid HC
[quote="Roeieber"]Ik ben al ingeschreven, maar wist niet dat er geen verzorging onderweg was.
Dat kan bij de lange afstanden toch problematisch worden, vooral met drinken.[/quote]
Dat is geen probleem, er zijn volgens mij drie controles bij cafe of plaatselijke herberg en daar kunnen de bidons gewoon gevuld worden.
Ga er bij elke toertocht gewoon vanuit dat er geen verzorging is, iets wat ik altijd doe, dan kom je ook niet in de problemen.
Ik heb vaak genoeg met erg warm weer bij mensen gevraagd of ik ze mijn bidons even zouden willen vullen, wordt bijna nooit geweigerd dus ik zie het probleem niet.
Dat kan bij de lange afstanden toch problematisch worden, vooral met drinken.[/quote]
Dat is geen probleem, er zijn volgens mij drie controles bij cafe of plaatselijke herberg en daar kunnen de bidons gewoon gevuld worden.
Ga er bij elke toertocht gewoon vanuit dat er geen verzorging is, iets wat ik altijd doe, dan kom je ook niet in de problemen.
Ik heb vaak genoeg met erg warm weer bij mensen gevraagd of ik ze mijn bidons even zouden willen vullen, wordt bijna nooit geweigerd dus ik zie het probleem niet.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Nog een paar nachtjes slapen en dan mogen we weer afreizen naar Luxemburg voor de 210km versie.
Laatste 2 jaar niet geweest - mede vanweg het weer. In 2004 en 2005 wel gereden, echt schitterende tocht. Het weer komend weekend lijkt aardig te worden, ik wil namelijk geen herhaling van Limburgs Mooiste afgelopen weekend.
Zijn er nog meer die deze tocht gaan rijden?
Laatste 2 jaar niet geweest - mede vanweg het weer. In 2004 en 2005 wel gereden, echt schitterende tocht. Het weer komend weekend lijkt aardig te worden, ik wil namelijk geen herhaling van Limburgs Mooiste afgelopen weekend.
Zijn er nog meer die deze tocht gaan rijden?