Bedrijfs wielerkleding
Hallo,
Ik werk bij een bedrijf waar het infititief is opgepakt om bedrijfswielerkleding te gaan maken. Er wordt door het bedrijf gesponserd en een zo groot mogelijke partij te bestellen.
Nu wordt de set, korte broek/t-shirt met korte mouw/shirt met lange mouw, aangeboden voor €150. Vijftig euri per item dus.
Nu heb ik geen ervaring met bedrijfswielerkleding, maar is dit reëel? De kleding is weliswaar van Bioracer, maar met wat sponsering moet deze prijs toch gedrukt kunnen worden, zeker als het in een grotere partij besteld wordt.
Wat zijn jullie ervaringen met bedrijfswielerkleding?
Groeten,
Challenge
Ik werk bij een bedrijf waar het infititief is opgepakt om bedrijfswielerkleding te gaan maken. Er wordt door het bedrijf gesponserd en een zo groot mogelijke partij te bestellen.
Nu wordt de set, korte broek/t-shirt met korte mouw/shirt met lange mouw, aangeboden voor €150. Vijftig euri per item dus.
Nu heb ik geen ervaring met bedrijfswielerkleding, maar is dit reëel? De kleding is weliswaar van Bioracer, maar met wat sponsering moet deze prijs toch gedrukt kunnen worden, zeker als het in een grotere partij besteld wordt.
Wat zijn jullie ervaringen met bedrijfswielerkleding?
Groeten,
Challenge
-
- Forum-lid
Vaak is het kleding van de goedkoopste soort. Wellicht dat het meevalt als je er zelf een bijdrage voor moet doen. In dat geval moet je ook overwegen of je dan niet je eigen kleding wilt kopen en zelf dus de kwaliteit wilt bepalen.
NEE,
Dat is niet goekoop maar gewoon duur!!
Als zo'n set voor 80-100 euro wordt aangeboden EN van een goed merk is (Hunter, Agu, Nalini, etc), dan is het pas interresant. Voor 150 euro zou ik zelf gaan shoppen. Dan kun je kiezen wat jezelf mooi vind en wat mooi bij je fiets past. Je moet wel heel erg aan je werkgever verknocht zijn, als je hiervoor kiest.
Dat is niet goekoop maar gewoon duur!!
Als zo'n set voor 80-100 euro wordt aangeboden EN van een goed merk is (Hunter, Agu, Nalini, etc), dan is het pas interresant. Voor 150 euro zou ik zelf gaan shoppen. Dan kun je kiezen wat jezelf mooi vind en wat mooi bij je fiets past. Je moet wel heel erg aan je werkgever verknocht zijn, als je hiervoor kiest.
Live fast; die young. mijn blog
-
- Forum-lid
Ik zie net dat een setje van mij ook van Bioracer is. Lange broek is prima. Korte broek valt niet in te rijden.
Lang shirt (met rits) komt niet overeen met mijn figuur. Ik zal fors meer bier moeten gaan drinken om er een goede fit mee te krijgen. Wordt lastig.....heb nog nooit van mijn leven een druppel gedronken!
Oh ja....de zakken van het shirt zijn ook waardeloos.
Lang shirt (met rits) komt niet overeen met mijn figuur. Ik zal fors meer bier moeten gaan drinken om er een goede fit mee te krijgen. Wordt lastig.....heb nog nooit van mijn leven een druppel gedronken!
Oh ja....de zakken van het shirt zijn ook waardeloos.
De prijs per set hangt natuurlijk altijd af van:
- aantal sets
- aantal kleuren
- waar is de set uit opgebouwd
- lever je wel of geen ontwerp bij
Op mijn initiatief heeft het bedrijf waarvoor ik werk, ook shirts en broeken laten maken.
100 sets, korte mouw shirts en broeken, in 5 kleuren bedrukt, ontwerp bijgeleverd, voor een prijs van ca. 70 euro per set.
De sets zijn gemaakt bij Vermarc in België. Mocht je het adres willen hebben, PM me maar.
- aantal sets
- aantal kleuren
- waar is de set uit opgebouwd
- lever je wel of geen ontwerp bij
Op mijn initiatief heeft het bedrijf waarvoor ik werk, ook shirts en broeken laten maken.
100 sets, korte mouw shirts en broeken, in 5 kleuren bedrukt, ontwerp bijgeleverd, voor een prijs van ca. 70 euro per set.
De sets zijn gemaakt bij Vermarc in België. Mocht je het adres willen hebben, PM me maar.
Niets is wat het lijkt..
Het gaat een beetje vreemd eigenlijk, ik heb zelf het initiatief niet. Op de interne website vermeld men een richtprijs van €150,- Afhankelijk van hoeveel mensen dan bestellen gaat de prijs naar beneden.
Heb ik direct gezegd om eerst geen prijs te vermelden, die €150 euri schrikt n.l. enerom af.....
Zelf zou ik zeggen vraag een offerte aan voor een x-aantal sets en ga met die prijs terug naar het personeel.
Maar goed, weet nu in ieder geval wel wat het ongeveer moet kosten, voor €80 tot €100 euro wordt het dus interessant.
Weet iemand of er van bijvoorbeeld gereedschap fabrikanten kleding wordt aangeboden? Beetje reclame maken stoort mij persoonlijk niet....
Heb ik direct gezegd om eerst geen prijs te vermelden, die €150 euri schrikt n.l. enerom af.....
Zelf zou ik zeggen vraag een offerte aan voor een x-aantal sets en ga met die prijs terug naar het personeel.
Maar goed, weet nu in ieder geval wel wat het ongeveer moet kosten, voor €80 tot €100 euro wordt het dus interessant.
Weet iemand of er van bijvoorbeeld gereedschap fabrikanten kleding wordt aangeboden? Beetje reclame maken stoort mij persoonlijk niet....
-
- Forum-lid
skill maakt boormachine's en nog veel meer. Daarvan heb je de kleding van de ploeg skill-shimano.
time vx special pro / trek 9.8 oclv.
Bioracer heeft een compleet nieuwe kledinglijn ontwikkeld die begin dit jaar op de markt is gekomen. De shirts zijn veel getailleerder dan voorheen.
Een goedkoop setje bioracer kleding heb je al voor 76,00 euro (prijs is onbedrukt en exclusief BTW).
Een goed setje kost 88,50.
De prijs van de bedrukking hangt al van het aantal kledingstukken en het aantal kleuren.
Grofweg zal er nog ca. 5,00 a 7,50 per artikel overheenkomen dan.
Een goedkoop setje bioracer kleding heb je al voor 76,00 euro (prijs is onbedrukt en exclusief BTW).
Een goed setje kost 88,50.
De prijs van de bedrukking hangt al van het aantal kledingstukken en het aantal kleuren.
Grofweg zal er nog ca. 5,00 a 7,50 per artikel overheenkomen dan.
Goed, voor bedrukken komt er dus nog 5 to 7 euro overheen. Maar is het niet zo dat als bedrijven en/of fietswinkels hun naam op de shirts drukken het goedkoper moet worden, omdat het een vorm van sponsering is?
Tot nu toe heb ik een aantal kledingstukken bij cyclewear besteld, dat zijn wat mij betreft wel prijzen die me bevallen, zeker voor de kwaliteit die je ervoor krijgt.....
@Henk Voors, zo zie het nu net locatie sleen. Mooi zeg, heb altijd in 't Haantje gewoont, vlakbij!
Tot nu toe heb ik een aantal kledingstukken bij cyclewear besteld, dat zijn wat mij betreft wel prijzen die me bevallen, zeker voor de kwaliteit die je ervoor krijgt.....
@Henk Voors, zo zie het nu net locatie sleen. Mooi zeg, heb altijd in 't Haantje gewoont, vlakbij!
Challenge schreef:Goed, voor bedrukken komt er dus nog 5 to 7 euro overheen. Maar is het niet zo dat als bedrijven en/of fietswinkels hun naam op de shirts drukken het goedkoper moet worden, omdat het een vorm van sponsering is?
't Haantje is inderdaad op een steenworp afstand. Heb je al eens de MTB route daar gereden (bij de Kibbelkoele)?
Als je wielerkleding wilt moet je zelf zorgen dat je sponsoren krijgt. Het bedrag wat je van de sponsoren krijgt kun je dan dus van de totale kosten afhalen.
Als je het goed doet betaal je vervolgens zelf helemaal niets!!!!!
-
- Forum-lid
Ik zou eens navragen bij Nalini / AGU. Het zou moeten kunnen voor 75 euro voor de complete set, 25 euro per item.
Ik weet nog wel een handig type die de kanalen wel kent én weet hoe je mooie wielerkleding ontwerpt, stuur maar een PM voor het adres.
Ik weet nog wel een handig type die de kanalen wel kent én weet hoe je mooie wielerkleding ontwerpt, stuur maar een PM voor het adres.
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders