Al tal van pompjes aangekocht. Geen enkel voldoet. Onlangs zag ik iemand met een ovaal BBB-pompje. Een "Ovalintegrate BMP 51-L". Meet 43 cm en zou 133 gr wegen. Het zou tevens tot 9 bar kunnen pompen.
Zijn er gebruikers die hier content van zijn? Voor MTB of race?
fietspompjes
Frank1 schreef:Ik ben begonnen aan de CO2 patronen, dat werkt voor mij perfect. Die pompjes heb nooit succes mee gehad!
De nieuwe CFH pompjes van Lezyne laten je de keuze. Een kwalitatief hoogwaardig handpompje met slangetje waarop je een CO2 patroon kunt aansluiten. Al dan niet vrijgeven van lucht uit je patroon regel je met het patroon zelf.
Better do it right once
-
- Forum-lid
Tutti schreef:Frank1 schreef:Ik ben begonnen aan de CO2 patronen, dat werkt voor mij perfect. Die pompjes heb nooit succes mee gehad!
De nieuwe CFH pompjes van Lezyne laten je de keuze. Een kwalitatief hoogwaardig handpompje met slangetje waarop je een CO2 patroon kunt aansluiten. Al dan niet vrijgeven van lucht uit je patroon regel je met het patroon zelf.
prachtig die lezne maar wat een prijs.
60 euro !!!!!!!
Ben zelf geintresseerd in deze http://www.rose.nl/product/detail/aid:21220
Of het wat is weet ik nog niet maar voor die 19 eurokan ik geen buil vallen
op een waterfiets kom je ook vooruit
tosstheboss schreef:Of het wat is weet ik nog niet maar voor die 19 eurokan ik geen buil vallen
Heb er sinds kort 1 in huis, thuis werkte het, maar onderweg bij lekke band ontsnapte de CO2 de hele tijd langs het ventiel. Kreeg de band dus niet hard en heb uiteindelijk met de gewone voor reserve meegenomen pomp er 4 bar in gekregen.
CO2 gaat ook erg snel op. Een beetje zitten prutsen en de nieuwe patroon was alweer leeg.
-
- Forum-lid
Harrydl schreef:tosstheboss schreef:Of het wat is weet ik nog niet maar voor die 19 eurokan ik geen buil vallen
Heb er sinds kort 1 in huis, thuis werkte het, maar onderweg bij lekke band ontsnapte de CO2 de hele tijd langs het ventiel. Kreeg de band dus niet hard en heb uiteindelijk met de gewone voor reserve meegenomen pomp er 4 bar in gekregen.
CO2 gaat ook erg snel op. Een beetje zitten prutsen en de nieuwe patroon was alweer leeg.
Sorry maar ik begrijp je niet helemaal.
Je bedoelt dat met het opdraaien van de patroon deze direct begon te "lekken"met co2 waardoor je de band niet op de juiste spanning kreeg.
Als dit zo is zou ik 'm terugsturen naar de leverancier.
Als er meerdere mensen zijn met deze ervaring dan kunnen wij dit product bestempelen als een miskoop.
Wie heeft er meer ervaring mee?????
op een waterfiets kom je ook vooruit
tosstheboss schreef:Tutti schreef:Frank1 schreef:Ik ben begonnen aan de CO2 patronen, dat werkt voor mij perfect. Die pompjes heb nooit succes mee gehad!
prachtig die lezne maar wat een prijs.
60 euro !!!!!!!
Ben zelf geïnteresseerd in deze http://www.rose.nl/product/detail/aid:21220
Of het wat is weet ik nog niet maar voor die 19 eurokan ik geen buil vallen
Inderdaad, op een waterfiets kom je ook vooruit.
Ik vind dat je beide producten niet kunt vergelijken. Niet qua functionaliteit, niet qua gebruikte materiaal, niet qua duurzaamheid, niet qua uitstraling en vormgeving en inderdaad, dus ook niet qua prijs.
Better do it right once
tosstheboss schreef:Je bedoelt dat met het opdraaien van de patroon deze direct begon te "lekken"met co2 waardoor je de band niet op de juiste spanning kreeg.
Nee, het opdraaien van de patroon gaat goed, maar ik kreeg de pomp niet lekdicht op het ventiel. Ik heb staan proberen, maar kreeg het niet voor elkaar. Tijdens dat ge-etter was de patroon dus inmiddels alweer leeg geraakt.
Een solide sluiting tussen pomp en ventiel zou mij wel wat waard zijn.