Lage velg met 24 gaten gezocht
Weet iemand of ik ook ergens een lage velg met 24 gaten kan kopen ter vervanging van mijn oude no name velg? De naaf en aero spaken zijn nog goed en omdat ik deze weer wil gebruiken, moet ik een velg hebben met de zelfde ERD (600 mm) vandaar dat ik een soortgelijke velg zoek. De velg die er het dichtst in de buurt komt is de DTswiss R1.1 met een ERD van 599. Deze is echter alleen verkrijgbaar in 28 en 32 gaten.
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
\'It is strange that people buy light bicycles for physical exercise\'
Bedankt voor de tip maar ik kan erg weinig vinden de Fir. Bestaat Fir nog wel? hun site is in ieder geval niet echt levend meer... (http://www.fircerchi.com/)
-
- Forum-lid
Het lijkt me niet zo eenvoudig om precies een verg te vinden waarbij alles nog bruikbaar is. Een paar mm langere of kortere spaken is bijna niet te voorkomen, zeker niet zomaar bij 24 gaats velgen.
Anyway, succes met je zoektocht.
Anyway, succes met je zoektocht.
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
Alex Rims heeft misschien wel een geschikte velg in het assortiment. Er is vast ook wel een FM die deze velgen kan bestellen..
Thanks, de CROSTINI R3.1 gaat misschien wel werken. Deze is in ieder geval in 24 gaats te krijgen, en een ERD van 598. Zou misschien net moeten gaan.
Alternatief is misschien om een 32 gaats velg te kopen en om de 3 spaken een gat open te laten. Het gaat om een voorwiel dat toch radiaal wordt gespaakt.
Alternatief is misschien om een 32 gaats velg te kopen en om de 3 spaken een gat open te laten. Het gaat om een voorwiel dat toch radiaal wordt gespaakt.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Supergrover
- Forum-lid HC
heb nog wel een blauwe 18 gaats FIR liggen, geloof een 350c ofzoiets.
mag je zo mitnehmen....
mag je zo mitnehmen....
-
- Forum-lid
FRM heeft 2 velgen die laag zijn en met 24 gaten
Cult MTB<br>
6,8 kg MTB<br>
6,8 kg MTB<br>