Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!
-
joko
- Forum-lid
joko
23 mei 2011 01:10
Daniel1975 schreef:sebrakiller schreef:@paulwindtegen:Van die muggenzifterij trek ik mij niks aan hoor,stel een paar zaken vast,nl. heb nog een paar pedalen liggen look keos(of hoe heet dat) en die wegen samen 200gr lichter,zet ik er een paar wielen onder van 1550gr. dan kom ik makkelijk onder de 7kg;de vraag is of ik dan rapper zal rijden,nee ik koers niet,alleen rap wielerterrorisme:D
Dus hiermee geef je gewoon toe dat ie nu geen 6.7kg weegt?
Roep het dan ook niet, zit niemand op te wachten.
Waar ik niet op zit te wachten, is toch aan mij en niet aan de moderator? Er zijn overigens wel meer dingen waar ik niet op zit te wachten, maar die roep jij toch ook gewoon Daniel? Bah
-
keultje
- Forum-lid
keultje
23 mei 2011 10:02
appart
giant is goed
-
daniel1975
- Forum-lid HC
daniel1975
23 mei 2011 10:03
Joko, zie de post van Eelcoz hierboven voordat je gaat roepen.
Het enige wat je mij kunt verwijten is misschien de iets-te-kort-door-de-bocht-toon, maar verder heb ik geen woord verkeerd gezegd. De openingspost klopte niet, vanuit verschillende kanten komt er kritiek en twijfel (onderbouwd met kennis), de topicstarter past ineens zijn verhaal aan en ik heb het gedaan.....vreemde wereld :S
Less is bore
-
amclassic-fan
- Forum-lid HC
amclassic-fan
23 mei 2011 11:48
En dat gezeik over het feit dat Daniel moderator is is ook wel weer mooi geweest. De opmerkingen dat die fiets echt geen 6,7 kg weegt was niets mis mee. Alleen schijnbaar kan er dan iemand niet tegen kritiek en is op z'n teentjes getrapt. Begin dan lekker een blog om je fiets op te zetten, dan heb je geen risico dat je op of aanmerkingen van een ander krijgt.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
-
joko
- Forum-lid
joko
23 mei 2011 14:35
Daniel, natuurlijk heb jij het niet gedaan. Het is idd een wat vreemd verhaal, maar wellicht is het meer uit enthousiasme en opschepperij en ja, dan kun je kritiek verwachten. Maar het riekt, wat mij betreft, van meerdere kanten naar haantjesgedrag en het is natuurlijk niet aan een ander om te bepalen waar ik wel of niet op zit te wachten.
Dat iemand iets roept, wat zeer waarschijnlijk niet waar is, dat er vervolgens op gereageerd wordt, dat maakt het voor mij alleen maar vermakelijk. En dus zit ik daar soms wel op te wachten.
-
bmwpower
- Forum-lid
bmwpower
23 mei 2011 17:18
En dat gezeik over het feit dat Daniel moderator is is ook wel weer mooi geweest.
Dat issie toch ook..
Dat iemand iets roept, wat zeer waarschijnlijk niet waar is, dat er vervolgens op gereageerd wordt, dat maakt het voor mij alleen maar vermakelijk. En dus zit ik daar soms wel op te wachten.
Ik ook hoor! Uiterst vermakelijk. Zolang het tenminste een inhoudelijke discussie is en geen slap over en weer geschreeuw van termen.
Tot ik foto's heb gezien denk ik dat de fiets rond de 8kg zit..
Freude am Fahren
Giant TCR 1 '11