iemand al de Garmin edge 705??
Heb ook verhalen gehoord/gelezen van over de weg stuiterende 705 's. Ik heb onder het hendeltje wat je naar beneden moet drukken om de Edge van de stuurmount af te schuiven en stukje zacht rubber gedaan. Ik moet nu harder drukken om de Edge los te maken. Tot nu toe geen problemen gehad.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Met 2 tie wraps vast trekken? En dan na de rit de wraps doorknippen, je Edge aan de pc hangen en bij de volgende rit weer vastzetten met tie wraps? Zou dat nou echt de beste oplossing zijn? Ik dacht het niet. Ik ga wel met m'n stukje rubber eronder op stap. In- en uitklikken gaat bijna net zo gemakkelijk als zonder rubber.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Foto"s gevonden op pagina 65
Groetjes
Groetjes
We zijn er om elkander te helpen, nietwaar?
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
De mijne heeft het iig gehouden zonder hulpmiddelen te gebruiken. Heb ook heel wat andere rijders met een 705 gezien waarvan ik denk dat ze hun garmin ook niet zijn verloren.
-
- Forum-lid
mannen,
ik heb even jullie hulp nodig.
Nu heb ik vanmiddag een klein rondje gefietst en zet deze thuis over in Garmin Trainings Center.
Hier kun je toch ook een andere kaart kiezen ?
Volgens mij kon ik hier ook mijn aangemaakte OSM kaart kiezen ?
Nu dus niet meer ,waar kan dit aan liggen ?
groeten peet
ik heb even jullie hulp nodig.
Nu heb ik vanmiddag een klein rondje gefietst en zet deze thuis over in Garmin Trainings Center.
Hier kun je toch ook een andere kaart kiezen ?
Volgens mij kon ik hier ook mijn aangemaakte OSM kaart kiezen ?
Nu dus niet meer ,waar kan dit aan liggen ?
groeten peet
-
- Forum-lid
Ik heb afgelopen weekend een stukje over de kasseien, waaronder de Muur en Bosberg) gereden met mijn Edge en ook nergens last van gehad, ook nooit het idee gekregen dat ie ging loslaten. Ik heb wel een nieuwe, voor het eerst getest dus wie weet is het na veelvuldig gebruik een stuk minder stevig. Ik heb in ieder geval het idee dat het stevig vast zit.
-
- Forum-lid
Kleine correctie van de vorige post. Ik dacht dat mijn garmin gewoon prima functioneerde, echter als ik hem uitlees dan heeft hij aan dat ik maar 3,5 uur gefietst heb terwijl er dit echt 6 uur waren. Ben bang dat de kasseien toch niet helemaal goed voor de garmin waren.
[quote="gaisdergerman"]Kleine correctie van de vorige post. Ik dacht dat mijn garmin gewoon prima functioneerde, echter als ik hem uitlees dan heeft hij aan dat ik maar 3,5 uur gefietst heb terwijl er dit echt 6 uur waren. Ben bang dat de kasseien toch niet helemaal goed voor de garmin waren. [/quote]
Toch niet per ongeluk tijdens het rijden op de start/stop knop gedrukt?
Toch niet per ongeluk tijdens het rijden op de start/stop knop gedrukt?
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.
-
- Forum-lid
Toch niet vergeten aan te zetten bij eventuele stop?