iemand al de Garmin edge 705??
-
- Forum-lid
Mijn Garmijn blijft hangen in dit scherm (foto). Ik krijg er geen verandering in, iemand een idee? Heb ik er wellicht nog wat aan op mijn vakantie :/

[quote="BianchiSL3"]Mijn Garmijn blijft hangen in dit scherm (foto). Ik krijg er geen verandering in, iemand een idee? Heb ik er wellicht nog wat aan op mijn vakantie :/
[/quote]
Kun je hem nog wel uit en aan zetten?

Kun je hem nog wel uit en aan zetten?
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.
-
- Forum-lid
- Contact
[quote="BianchiSL3"]Mijn Garmijn blijft hangen in dit scherm (foto). Ik krijg er geen verandering in, iemand een idee? Heb ik er wellicht nog wat aan op mijn vakantie :/
[/quote]
Zo te zien denkt jouw Garmin dat 'ie aan een computer hangt. Misschien heb je ergens een usb-kabel in de buurt en kan je die er eens in doen en er weer uithalen terwijl je Edge aanstaat?
In het negatieve geval een reset: mode + lap toetsen tegelijkertijd indrukken voor een paar seconden. Dan zou de Garmin opnieuw op moeten starten. Overigens zijn je gegevens en instellingen dan niet weg (dacht ik).

Zo te zien denkt jouw Garmin dat 'ie aan een computer hangt. Misschien heb je ergens een usb-kabel in de buurt en kan je die er eens in doen en er weer uithalen terwijl je Edge aanstaat?
In het negatieve geval een reset: mode + lap toetsen tegelijkertijd indrukken voor een paar seconden. Dan zou de Garmin opnieuw op moeten starten. Overigens zijn je gegevens en instellingen dan niet weg (dacht ik).
Hoi,
Vandaag weer eens de bestanden van mijn garmin overgehaald naar het trainingcenter. Maar wat blijkt, niet alle bestanden zijn aangekomen. Het bestandje van gister kan ik niet in het trainingcenter terugvinden, maar staat toch echt op het geheugenkaartje van de garmin.
Wat kan hier aan de hand zijn en hoe krijg ik dit bestand in het trainingcenter geladen.
alvast bedankt voor jullie reactie.
gr Franck
Vandaag weer eens de bestanden van mijn garmin overgehaald naar het trainingcenter. Maar wat blijkt, niet alle bestanden zijn aangekomen. Het bestandje van gister kan ik niet in het trainingcenter terugvinden, maar staat toch echt op het geheugenkaartje van de garmin.
Wat kan hier aan de hand zijn en hoe krijg ik dit bestand in het trainingcenter geladen.
alvast bedankt voor jullie reactie.
gr Franck
-
- Forum-lid
[quote="dvangennip"][quote="BianchiSL3"]Mijn Garmijn blijft hangen in dit scherm (foto). Ik krijg er geen verandering in, iemand een idee? Heb ik er wellicht nog wat aan op mijn vakantie :/
[/quote]
In het negatieve geval een reset: mode + lap toetsen tegelijkertijd indrukken voor een paar seconden. Dan zou de Garmin opnieuw op moeten starten. Overigens zijn je gegevens en instellingen dan niet weg (dacht ik).[/quote]
Dank, mode en lap/reset toets werkte. Ik dacht dat het on/off met lap/reset toets was. Nu nog 1 probleem hij staat ineens in een andere taal: Muhholdak keresece staat er!? Ik weet dat het Ophalen satellieten betekend. Even kijken of ik daar mee verder kom.
EDIT: Taal staat ook weer in het Nederlands.
[/quote]
In het negatieve geval een reset: mode + lap toetsen tegelijkertijd indrukken voor een paar seconden. Dan zou de Garmin opnieuw op moeten starten. Overigens zijn je gegevens en instellingen dan niet weg (dacht ik).[/quote]
Dank, mode en lap/reset toets werkte. Ik dacht dat het on/off met lap/reset toets was. Nu nog 1 probleem hij staat ineens in een andere taal: Muhholdak keresece staat er!? Ik weet dat het Ophalen satellieten betekend. Even kijken of ik daar mee verder kom.
EDIT: Taal staat ook weer in het Nederlands.
Hallo daar,
Vandaag mooie rit gedaan maar onderweg gebeurde er iets vreemds. Ineens waren mijn kaarten verdwenen en had de Edge overgeschakeld op de Basemap ook werd er dus niet meer genavigeerd. Gelukkig wist ik waar ik was en gaf het verder geen problemen. Thuisgekomen de Edge uit en aangezet en daar waren de kaarten weer??? Na uitlezen op de computer blijkt dat hij maar de halve route heeft opgenomen, maar verdere gegevens kloppen wel rara hoe kan dit?
Wat kan ik in het vervolg het beste doen op zo'n moment? Als ik hem dan uitschakel en weer in ben ik dan m'n totale gegevens kwijt omdat ze als 2 afzonderlijke ritten worden gezien of wat?
Vandaag mooie rit gedaan maar onderweg gebeurde er iets vreemds. Ineens waren mijn kaarten verdwenen en had de Edge overgeschakeld op de Basemap ook werd er dus niet meer genavigeerd. Gelukkig wist ik waar ik was en gaf het verder geen problemen. Thuisgekomen de Edge uit en aangezet en daar waren de kaarten weer??? Na uitlezen op de computer blijkt dat hij maar de halve route heeft opgenomen, maar verdere gegevens kloppen wel rara hoe kan dit?
Wat kan ik in het vervolg het beste doen op zo'n moment? Als ik hem dan uitschakel en weer in ben ik dan m'n totale gegevens kwijt omdat ze als 2 afzonderlijke ritten worden gezien of wat?
Als wielrennen makkelijk was, zou het wel voetbal heten
robiris, als je dat ziet direct uit en weer aanzetten. Je bent de gegevens kwijt vanaf het moment dat de map wegviel. Na herstart werkt het weer als voorheen. Dit is mij een aantal malen gebeurt daarom rijd ik vaak met een stuk van de kaart op het display omdat dat de enige manier is om te zien of hij nog opneemt.
Mijn trainingen op bikeplanner.com
Ok Henk zal ik doen maar ik had het idee dat m'n gps signaal goed was omdat de kaart in m'n beeld verschoof alleen was het de basemap ipv CN. M'n afstand, snelheid e.d is geregistreerd, alleen de kaart is niet meer bijgewerkt vanaf uitval zoals ik op de pc zag. De snelheid en afstand kan evt geregistreerd zijn via m'n cadans/snelheidsmeter in m'n wiel maar dan verplaatst de kaart toch niet op je scherm?
Als wielrennen makkelijk was, zou het wel voetbal heten
-
- Forum-lid
[quote="BianchiSL3"][quote="dvangennip"][quote="BianchiSL3"]Mijn Garmijn blijft hangen in dit scherm (foto). Ik krijg er geen verandering in, iemand een idee? Heb ik er wellicht nog wat aan op mijn vakantie :/
[/quote]
EDIT: Taal staat ook weer in het Nederlands.[/quote]
Toevallig soms een update naar 3.20 gedaan?
Of werk je met een Apple computer?
[/quote]
EDIT: Taal staat ook weer in het Nederlands.[/quote]
Of werk je met een Apple computer?
� De toestand in de bergen *
-
- Forum-lid
[quote="GBJ Hillman"]
Of werk je met een Apple computer?[/quote]
Nee, geen update gedaan maar ik had wel al wat problemen met de communicatie Garmin computer. Probeer nu de boel weer te herstellen maar mijn kaart ben ik definitief kwijt.
Of werk je met een Apple computer?[/quote]
Nee, geen update gedaan maar ik had wel al wat problemen met de communicatie Garmin computer. Probeer nu de boel weer te herstellen maar mijn kaart ben ik definitief kwijt.
-
- Forum-lid
Met dank aan Ingmar/Bottecchia, kaart weer terug