www.all4cycling.com
Iemand ervaring met deze webshop? Volgens mij zitten ze in Italie. Verzenden kost rond de 6 euro. Wat niet veel is dacht ik zo.
www.all4cycling.com
p.s. ik weet niet zeker of deze vraag hier wel hoort maar corebuisness van de shop is kleding.
www.all4cycling.com
p.s. ik weet niet zeker of deze vraag hier wel hoort maar corebuisness van de shop is kleding.
"Sommige hellingen in de Tour zijn zo steil, dat de omwonenden er nog nooit iemand hebben zien fietsen. Vandaar dat bekijks."
ik heb zondag een shirt en broek besteld en vandaag binnen gekregen. Goede service volgens mij. verzonden via dhl en ik kreeg een mailtje wanneer zij het aangeboden hadden voor verzending.
ik weet niet hoe het met retouneren zit maar als je je maat weet zal dat ook niet echt nodig zijn.
ik weet niet hoe het met retouneren zit maar als je je maat weet zal dat ook niet echt nodig zijn.
"Sommige hellingen in de Tour zijn zo steil, dat de omwonenden er nog nooit iemand hebben zien fietsen. Vandaar dat bekijks."
deze winkel is ZEEER goed. al een paar keer besteld, ze verzenden het bijna meteen, en 2 werkdagen later heb je het binnen. dus dinsdag besteld, donderdag in huis. ik had zelfs een keer een donderdag besteld, en had het vrijdag al!!! en dat komt dan uit italie he, echt niet gezond. nog sneller dan menig andere zaken uit eigen land.
af en toe krijg je ook nog een kortings kaart erbij, toch weer de volgende keer 5 euro korting oid.
deze winkel is iig erg betrouwbaar en vooral snel.
ik zeg, doen!
af en toe krijg je ook nog een kortings kaart erbij, toch weer de volgende keer 5 euro korting oid.
deze winkel is iig erg betrouwbaar en vooral snel.
ik zeg, doen!
heb er gisteravond een regenjack, handschoenen en sokken besteld; kostte wel E 12,- verzendkosten, maar dat valt ook nog wel mee.
misschien off-topic, maar weet iemand hoe transparant dit jack is?
klik
het zwarte jack zou beter bij mijn RR-setje passen, maar als ie echt goed transparant is, lijkt ie misschien ook beter bij andere setjes.
klik
het zwarte jack zou beter bij mijn RR-setje passen, maar als ie echt goed transparant is, lijkt ie misschien ook beter bij andere setjes.
joko schreef:heb er gisteravond een regenjack, handschoenen en sokken besteld; kostte wel E 12,- verzendkosten, maar dat valt ook nog wel mee.
klik
Mistig transparant
LunaTon schreef:joko schreef:heb er gisteravond een regenjack, handschoenen en sokken besteld; kostte wel E 12,- verzendkosten, maar dat valt ook nog wel mee.
klik
Mistig transparant
oke, bedankt. ik kan er sowieso niets meer aan veranderen, hij is al onderweg...