fietsmaatje
-
- Forum-lid
hoi! ik, 24 jaar oud, en opzoek naar een sportieve fiester om af en toe een tocht te fietsen. tempo ong. rond de 27 km p/u. Lijkt me leuk om af en toe met iemand op te fietsen en misschien zo wat trainingsdoelen te stellen. Gewoon toertochten of lekker ver lijkt me ook prima! Ik hoop op reacties!
Zonder fiets is niets...
hey hey!
afgelopen weekend nog door het pittoreske breukelen gereden tijdens een lekker rondje!
laat maar even horen als je aan wilt pikken
hier trouwens ook student, 23 jaar ook lekker fietsend in dit tempo.
afgelopen weekend nog door het pittoreske breukelen gereden tijdens een lekker rondje!
laat maar even horen als je aan wilt pikken
hier trouwens ook student, 23 jaar ook lekker fietsend in dit tempo.
Koga miyata Gentslux
Willier Cento1
Willier Cento1
-
- Forum-lid
Hey lijkt me leuk! Ben ook nog 23 (foutje in leeftijd neerzetten gemaakt; lekker slim ) Meestal fiets ik veel in het weekend... (vrijdag - zaterdag). Keertje op een zaterdag afspreken?
Zonder fiets is niets...
[quote="sportiefstudent"]hoi! ik, 24 jaar oud, en opzoek naar een sportieve fiester om af en toe een tocht te fietsen. tempo ong. rond de 27 km p/u. Lijkt me leuk om af en toe met iemand op te fietsen en misschien zo wat trainingsdoelen te stellen. Gewoon toertochten of lekker ver lijkt me ook prima! Ik hoop op reacties! [/quote]
Hoi,
Ik woon in Utrecht en fiets elke week, meestal een rondje Utrechtse Heuvelrug. Kom je daar ook of blijf je aan de Breukelen-kant?
Hoi,
Ik woon in Utrecht en fiets elke week, meestal een rondje Utrechtse Heuvelrug. Kom je daar ook of blijf je aan de Breukelen-kant?
Canyon Ultimate CF SLX, Cannondale CAAD10, Niner RLT9, Cube Reaction.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
-
- Forum-lid
wij fietsen met een paar man van de prachtige studie diergeneeskunde ongeveer 2x in de week rondom utrecht... aanpikken mag altijd
tarmac expert sram force
venge pro race sram force 22
BMC TE02 xt/xtr
BMC TE02 xt/xtr
-
- Forum-lid
ey! welke momenten fietsen jullie/met hoeveel/km's/snelheid, dan kan ik kijken of aanpikken gaat lukken?? Doeidoei Annemarie
Zonder fiets is niets...
-
- Forum-lid
wij fietsen in dit jaargetijde als er iemand tijd heeft en als het een beetje normaal weer is. we spinnen nog een avond in de week. en gaan straks op dinsdag en donderdag avond fietsen, meestal rond de 85-100 km snelheid varieert met wie er mee zijn en hoeveel zin iedereen heeft.
anders stuur maar eens een pm dan zal ik mn gegevens doorgeven
anders stuur maar eens een pm dan zal ik mn gegevens doorgeven
tarmac expert sram force
BMC TE02 xt/xtr
BMC TE02 xt/xtr