Hoe kan je een gemonteerde titanium record cassette onderscheiden van een "gewone" record cassette?
Zijn er bepaalde verschillen qua uitzicht?
Tia
Titanium Record cassette
- de zwarten
- Forum-lid HC
de kleur, titanium ziet toch iets donkerder.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
De gewone record cassette heeft ook voor een deel aluminium kransjes en is daardoor tweekleurig (kleinste kransjes lichter dan de grotere). De geheel titanium cassette heeft één kleur en is, zoals de zwarten al opmerkt, donkerder van kleur dan bijvoorbeeld Chorus en Centaur cassettes.
De gewone cassette: duidelijk tweekleurig...
De gewone cassette: duidelijk tweekleurig...
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Idd, het is vrij gemakkelijk zichtbaar. Met die nuance dat de FULL TITAN cassette ook een tweede kleur heeft, nl. de 11T is nooit in titanium gemaakt (maar dan ook enkel het sluitkransje).
Ik verkocht onlangs een full titan 11-23, maar heb die uiteindelijk meegegeven aan ploegmaat Frederik Van Lierde die ermee naar de 2e plaats in de Ironman New Zealand reed!!
Ik verkocht onlangs een full titan 11-23, maar heb die uiteindelijk meegegeven aan ploegmaat Frederik Van Lierde die ermee naar de 2e plaats in de Ironman New Zealand reed!!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
borchetto schreef:Volgens mij zoeken jullie het te ver. Op de kroontjes van de titanium cassette staat gewoon "titanio". Dit kan je volgens mij ook zien als de cassette gemonteerd is.
Klopt, maar toch niet zo eenvoudig te zien in gemonteerde vorm hoor.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve