Afmontage?
-
- Forum-lid
Kan iemand me een overzicht van afmontages geven. Wat is het beste afmontage/ merken/ type en wat zijn de bijkomende kosten ongeveer?
Thanks
Thanks
beste,
wat bedoel je juist met afmontage?
Groep, stuur, stuurpen, zadelpen, zadel, wielen...
Kan je iets duidelijker zijn?
Wat is ongeveer uw budget want anders kunnen er wel 100.000 opties gegeven worden van goedkoop tot prijzen waar je niet goed van wordt
Wat voor materiaal had je graag gehad? carbon alluminium, titanium...
ik heb wel een leuke site voor je:
http://tokenproducts.com/05htm/index.php
als je graag prijzen wil stuur maar een pm
mvg
edke
wat bedoel je juist met afmontage?
Groep, stuur, stuurpen, zadelpen, zadel, wielen...
Kan je iets duidelijker zijn?
Wat is ongeveer uw budget want anders kunnen er wel 100.000 opties gegeven worden van goedkoop tot prijzen waar je niet goed van wordt
Wat voor materiaal had je graag gehad? carbon alluminium, titanium...
ik heb wel een leuke site voor je:
http://tokenproducts.com/05htm/index.php
als je graag prijzen wil stuur maar een pm
mvg
edke
De beste drie afmontages van shimano zijn 105, Ultegra en Dura Ace (van "laag" naar "hoog" ) 10-speed. Als je campagnolo wilt moet je denken aan Centaur, Chorus en Record (ook weer van "laag" naar "hoog" ). Bij SRAM kan je kiezen uit Rival, Force en Red (zelfde verhaal, van "laag" naar hoog" ). Afhankelijk van je voorkeur, je budget en waarvoor je het wilt gebruiken, kun je hieruit kiezen. Als je er wedstrijden mee wilt gaan rijden of het zeer intensief wilt gebruiken, kun je beter een iets "hogere" groep nemen. Maar Shimano 105, Campagnolo Centaur en SRAM Rival zijn alledrie al uitstekende groepen. Zeker als je de nieuwste neemt. Shimano is de goedkoopste van de drie, maar volgens vele minder stijlvol en minder goed. Ikzelf heb Shimano 105/Ultegra gecombineerd en ben er zeer tevreden over. Over Campa en SRAM kan ik weinig zeggen, behalve dat ze een stukje duurder zijn, maar volgens gebruikers haal je dat er ook wel uit. De prijzen kun je volgens mij zelf wel op internet een beetje googlen
Pijn is zwakte die het lichaam verlaat...
Campagnolo Centaur is, voor alle duidelijkheid, een trapje hoger dan Shimano 105.
In dit middengamma komt die laatste qua niveau overeen met Campagnolo Veloce, al verdient laatstgenoemde de voorkeur wegens hogere duurzaamheid.
In dit middengamma komt die laatste qua niveau overeen met Campagnolo Veloce, al verdient laatstgenoemde de voorkeur wegens hogere duurzaamheid.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
Dario schreef:Campagnolo Centaur is, voor alle duidelijkheid, een trapje hoger dan Shimano 105.
larie.
maar eigenlijk ook een zinloze discussie.
- de zwarten
- Forum-lid HC
okay. genoeg.
en nu wacht iedereen op reactie van de nistelkoning.
en nu wacht iedereen op reactie van de nistelkoning.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
-
- Forum-lid
thanks mates. Ik heb nu een ultrega afmontage. Werkt top. Maar framemaat van mijn fiets is net te klein ben daarom op zoek naar een nieuwe fiets. Heb er een op 't oog
Merk is Goossens, afmontage shimona Ultrega, 16 spaaks wielen, carbon voorvork, flightdeck computer, spd pedalen, framemaat 58 inch. Wat mag zo iets kosten. Iemand nog goede tips voor een leuke fiets prijs ongeveer 600 Eur.
Merk is Goossens, afmontage shimona Ultrega, 16 spaaks wielen, carbon voorvork, flightdeck computer, spd pedalen, framemaat 58 inch. Wat mag zo iets kosten. Iemand nog goede tips voor een leuke fiets prijs ongeveer 600 Eur.
-
- Forum-lid
Ik begrijp die Campa/Shimano discussie eigenlijk ook niet.
Campa is gewoon beter, mooier en duurzamer. Hoe kan je daar nu over discussiëren?
Campa is gewoon beter, mooier en duurzamer. Hoe kan je daar nu over discussiëren?
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.