Afmontage?
-
- Forum-lid
nou timo 2.0 omdat ik daar de knaken niet voor heb
-
- Forum-lid
Ik denk dat hij zich afvroeg waarom je niet gewoon je huidige onderdelen (waar je tevreden over bent) overzet op een nieuw frame (met de juiste maat). Dat moet toch lukken voor 600 euro.
Hij bedoelt dat je dan de groep over zet op je nieuwe frame..maar misschien heb je rekening gehouden met de verkoop van je huidige fiets incl. groep?Nistelkoning schreef:nou timo 2.0 omdat ik daar de knaken niet voor heb
Wat ik bedoel: het ontgaat mij waarom je geen groter frame koopt en die Ultegra groep plus de overige onderdelen overzet. Voor de door jou genoemde 600 euro koop je niet snel een mooie fiets met een gelijkwaardige afmontage. Maar als je budget inclusief de verkoop van je oude fiets 600 euro is dan vrees ik dat je het qua nieuwe fiets met minder moet doen dan je nu hebt.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid
Sorry voor mijn eerdere opmerking, het was mooi weer, de benen beteren week per week en de kwajongen in mij kwam boven. Langs de andere kant is Campa nu eenm...
Nee, geen tweede keer.
Weet niet wat een fm daar voor gaat vragen. Wat je echter niet mag vergeten is dat je nieuw stuurlint en misschien zelfs kabelset gaat nodig hebben. Een kabelset heeft nieuw een samengeperst/last? puntje dat je makkelijk door je buitenkabel steekt. Als je dat afknipt en dan perst in een kabelstopper bestaat de kans dat als je de kabelstopper verwijdert je kabel een beetje frutselt en je hem niet meer door je buitenkabels krijgt. Geen zekerheid maar de kans bestaat.
Werk mag je toch snel op een uur of twee minimum rekenen.
Nee, geen tweede keer.
Weet niet wat een fm daar voor gaat vragen. Wat je echter niet mag vergeten is dat je nieuw stuurlint en misschien zelfs kabelset gaat nodig hebben. Een kabelset heeft nieuw een samengeperst/last? puntje dat je makkelijk door je buitenkabel steekt. Als je dat afknipt en dan perst in een kabelstopper bestaat de kans dat als je de kabelstopper verwijdert je kabel een beetje frutselt en je hem niet meer door je buitenkabels krijgt. Geen zekerheid maar de kans bestaat.
Werk mag je toch snel op een uur of twee minimum rekenen.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
[quote="Ijzeren Briek"]Sorry voor mijn eerdere opmerking, het was mooi weer, de benen beteren week per week en de kwajongen in mij kwam boven. Langs de andere kant is Campa nu eenm...
Nee, geen tweede keer.
quote]
Ik hoop dat je nu zelf ook een beetje door hebt dat je de enige bent die erop gereageerd heeft.....
Nee, geen tweede keer.
quote]
Ik hoop dat je nu zelf ook een beetje door hebt dat je de enige bent die erop gereageerd heeft.....
-
- Forum-lid
Jongen toch, voor die ene keer dat ik eens een flauwe opmerking maak.
Verder probeer ik mijn best te doen constructieve bijdrages te leveren zoals de
tweede helft van mijn reactie.
Maar ik begrijp je volledig, ik heb ook soms eens een slechte dag dat ik niets kan
verdragen...
Verder probeer ik mijn best te doen constructieve bijdrages te leveren zoals de
tweede helft van mijn reactie.
Maar ik begrijp je volledig, ik heb ook soms eens een slechte dag dat ik niets kan
verdragen...
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
-
- Forum-lid HC
wat zou dat overzetten van een groep op een ander frame kosten bij de FM ? Hoeveel uur werk zou het zijn ? Zit voor hetzelfde probleem.
Als de fietsenmaker het niet wil doen en je in Zuid-Holland woont dan kan ik het wel voor je doen.
Als de fietsenmaker het niet wil doen en je in Zuid-Holland woont dan kan ik het wel voor je doen.
ik denk toch dat je wat meer dan 2 uur mag rekenen hoor voor het overzetten van je onderdelen.
Eerst alles afbreken van je oude fiets dan mss reinigen opnieuw invetten dan onverzetten en opnieuw afstellen
denk dat je dat toch wel meer dan 100 euro kan kosten.
Waar woon je ergens mss zijn er hier mensen die het voor u voor een schappelijke prijs willen doen?
mvg
Eerst alles afbreken van je oude fiets dan mss reinigen opnieuw invetten dan onverzetten en opnieuw afstellen
denk dat je dat toch wel meer dan 100 euro kan kosten.
Waar woon je ergens mss zijn er hier mensen die het voor u voor een schappelijke prijs willen doen?
mvg