hello,
ben juist terug van een zeer leuke vakantie te curacao,
begin van de week naar Christoffelpark geweest (eerst met de auto), een natuurpark (wel geasfalteerd) met 2 rondes en met ongelofelijke hellingen erin>
Toen ik hier met de wagen rondreed wou ik dit zeker eens met de fiets uitproberen, en zondag was de dag .
Wanneer je hier bent en je houdt van fietsen moet je dit zeker doen, je kan ter plaatse fietsen huren bij Marc (+5999-6766137) degelijke Trekmtb's aan 15dollar per dag. (inkom park 10US$)
Dit is een aaneenschakeling van hellingen met stijgingspercentages onbekend bij ons( in belgie) , en dit alles in een 28graden celcius, subliem maar zeer zeer zwaar.
In groep kan je ook gaan biken met wannabike dit is rond "Jan Tielt " kostprijs +/- 32 US$ voor een mtb tocht van +/- 2 1/2uur eveneens met trekfietsen ,vraag eerst wel achter het verwachte niveau van de groep anders kan het als ervaren fietsen wel eens tegenvallen,
greetings
Dirk (ps vergeet je camelback niet)
MTB in curacao
-
- Forum-lid
Ik heb daar twee jaar terug ook gereden met Wannabike. Was erg leuk om te doen. De omgeving leent zich er werkelijk uitstekend voor.
In het Christoffelpark heb ik helaas niet gefietst maar wel gelopen. Vanaf de ingang van het park naar de top van de Christoffelberg. Dan heb je vervolgens een prachtig uitzicht over het hele eiland.
In het Christoffelpark heb ik helaas niet gefietst maar wel gelopen. Vanaf de ingang van het park naar de top van de Christoffelberg. Dan heb je vervolgens een prachtig uitzicht over het hele eiland.