Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Wilier

Gebruikersavatar
alejandro
Forum-lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 26 mei 2007 21:30
Locatie: Utrecht

Gebruikersavatar alejandro 09 aug 2010 22:12

De nieuwe 2011 collectie van Wilier staat online : www.wilier.it

De Fietsen collectie lijkt compleet; de kleding collectie nog niet helemaal.

Belangrijkste nieuwe model: De Granturismo

[IMG=http://www.wilier.it/files/images/color ... bianca.jpg]

elle01
Forum-lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 31 dec 2009 15:41

elle01 09 aug 2010 22:55

weet er soms iemand waar ik zo'n crankset kan vinden in belgie.
zit in de problemen met mijn sram force gxp ik vind nergers press fit lagers voor sram.
Kan er mij soms iemand helpen.
hopelijk volgende week is hij er de cento uno

tosoni
Forum-lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 13 apr 2010 03:55

tosoni 09 aug 2010 22:59

Zo dat ziet er toch wel erg gelikt uit zeg! Voor wie de impreale te extreem vond kwa design is dit een prachtig alternatief. En ik kan me voorstellen dat dit wel leuk gaat verkopen.

Zie er ook veel van de Izoard in terug. Mooie middenweg dus! De hele complete lijn heeft een opfrisbeurtje gehad zo te zien. Al is het hier en daar alleen een kleurtje.

Mooi spul weer!

@ elle01, Een FSA SL-K crank is niet moeilijk te vinden. Maar denk wel dat dit de 2011 versie is. Of die al te koop is vraag ik mij af.
W(viva) Italia LIbera E Redenta - Wilier

Gebruikersavatar
rondje
Forum-lid
Berichten: 429
Lid geworden op: 07 aug 2010 14:04
Contact

Gebruikersavatar rondje 10 aug 2010 00:55

Iemand een houten Centu 1?
http://www.wilier.it/it/chi-siamo/emmanuel-zonta/ nou is mijn italiaans niet zo goed, maar de plaatjes zien er wel leuk uit :p

Vind sowiezo dat de site tot nu wel mooi is geupdate met leuk nieuw "speelgoed" vooral de kleurtjes van de Cento 1 of de Granturismo vind ik erg mooi.

bels
Forum-lid
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 jan 2009 21:07

bels 10 aug 2010 02:10

Erg mooi design die Granturismo, ook de nieuwe kleuren van de Cento zijn knap.
Maar wat is er met de Izoard gebeurd? Echt een afgrijselijke voorvork en de kleurschema's zijn ook maar platjes, spijtig van dat "mijn" fiets nu zo verwaarloosd wordt. Waarvoor staat die XP trouwens?

tosoni
Forum-lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 13 apr 2010 03:55

tosoni 10 aug 2010 15:04

He zie nu pas dat die voorvork inderdaad ook veranderd is. Valt me tegen, vond deze altijd erg goed staan! Wat betreft dat XP... Ja geen idee. Tis in ieder geval een evolutie op het oude model. Zal dan wel een NOG betere vork zijn!

Vind het eigenlijk wel een beetje jammer dat het azzurro eruit is gegaan. Izoard en de Cento1 vond ik toch wel op ze best met deze kleuren. Naja je kan niet alles hebben en wat er nu is is ook dik!
W(viva) Italia LIbera E Redenta - Wilier

dalla
Forum-lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 27 mar 2008 16:02

dalla 11 aug 2010 10:50

XP staat voor een aanpassing in 't carbon welke ze bij de nwe XP gebruiken, het frame wordt ook een stuk goedkoper, en meer als vervanger van de mortirolo,de vork aanpassing is in werkelijkheid helemaal niet zo lelijk, een live kijkje is gewenst in deze....
de GT(granturismo) wordt het frame tussen de Izoard en Imperiale prijs zal om en nabij 2200,- zijn voor het frame...is een frame met hoog balhoofd geometrie..dus als wielertoerist ook goed benaderbaar, waarbij bedoelt wordt dat met spacers gemonteerd deze erg comfortabel kan zijn!
het meeste leer je door te luisteren!

xytras
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 12 jun 2006 17:26
Locatie: Roeselare, Belgie

xytras 11 aug 2010 23:59

miangelo68 schreef:[img=http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 0375_n.jpg]

Heb eindelijk adapters gevonden voor mijn RED crankstel.
Hier dus ook een nieuwe foto.


Welke maat is dit? Hoe rijdt een cento uno en wat zijn de stijfheidsmetingen? Mss koop ik het frame van jummeltje en wil het qua eigenschappen wat vergelijken met een isaac sonic

tosoni
Forum-lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 13 apr 2010 03:55

tosoni 12 aug 2010 02:23

Thanks Dalla voor deze info. Wanneer komen ze binnen? Of zijn ze er inmiddels al? Zo ja dan wordt het eens een keer tijd om een kijkje te nemen.
W(viva) Italia LIbera E Redenta - Wilier

Gebruikersavatar
rondje
Forum-lid
Berichten: 429
Lid geworden op: 07 aug 2010 14:04
Contact

Gebruikersavatar rondje 12 aug 2010 10:52

xytras schreef: Welke maat is dit? Hoe rijdt een cento uno en wat zijn de stijfheidsmetingen? Mss koop ik het frame van jummeltje en wil het qua eigenschappen wat vergelijken met een isaac sonic


Let wel op dat die jij wil kopen een normale Cento 1 is en die van de quote een superleggera. Weet niet of die verschilt in de info die jij wil weten, maar denk dat er anders genoeg anderen hier zijn met een Cento 1

pth
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 feb 2010 00:15

pth 14 aug 2010 12:34

ik zoek een Wilier cross frame.
weet iemand of deze nog te krijgen zijn?
er zijn cross versies geweest vd Le Roi, La Triestina en Escape, maar ik zie er weinig tot geen te koop staan.
alle hulp is welkom.
Giant TCX | Colnago CX1

Gebruikersavatar
alejandro
Forum-lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 26 mei 2007 21:30
Locatie: Utrecht

Gebruikersavatar alejandro 14 aug 2010 18:26

PTH schreef:ik zoek een Wilier cross frame.
weet iemand of deze nog te krijgen zijn?
er zijn cross versies geweest vd Le Roi, La Triestina en Escape, maar ik zie er weinig tot geen te koop staan.
alle hulp is welkom.


Deze zijn zeker nog te krijgen (heb afgelopen februari nog een La Triestina aangeschaft). Ze worden alleen weinig op voorraad gehouden.
Even naar een Wilier dealer bellen dus.

Plaats reactie