Wilier
-
- Forum-lid
@Alexwilier: het toeval wil dat er hiervoor een Trek-frame in zat (maar ik bleek een grotere Wilier-fan ). Alleen zijn de letters geen stickers oid, dus die gaan er niet af helaas. Anders waren ze al even weggepoetst natuurlijk.
@ kurvenmeister: Super mooie fiets. Veel plezier ermee.
Voor mij de mooiste qua kleurensamenstelling van de drie mogelijke opties. Hij staat hier bij mij op nr. 1 als volgende aankoop....maar nog eerst even sparen.
Heb je er al wat mee kunnen rijden?
Voor mij de mooiste qua kleurensamenstelling van de drie mogelijke opties. Hij staat hier bij mij op nr. 1 als volgende aankoop....maar nog eerst even sparen.
Heb je er al wat mee kunnen rijden?
-
- Forum-lid
@ Watchman: dank! Hij heeft nu een goede 250km staan (ik zit nog veel op de ijsbaan en met veel pekel op de weg bouw ik m'n crosser wel om tot wegfiets). Bevalt uitstekend, alleen nog een 11cm stuurpen ipv de 12 op de foto monteren omdat ik nu iets te lang zit voor mijn idee.
Ik vind het een goed frame dat zeker qua bracketstijfheid veel beter uit de verf komt dan de Madone. Voor de rest gewoon een prettige allemansvriend. Als je dan een kleinigheidje mag noemen: de bidonhouder op de zitbuis komt dusdanig laag uit dat m'n bidon de onderbuis raakt (maar daar zit een beschermingsstickertje). Let daar dus evt wel op.
Ik vind het een goed frame dat zeker qua bracketstijfheid veel beter uit de verf komt dan de Madone. Voor de rest gewoon een prettige allemansvriend. Als je dan een kleinigheidje mag noemen: de bidonhouder op de zitbuis komt dusdanig laag uit dat m'n bidon de onderbuis raakt (maar daar zit een beschermingsstickertje). Let daar dus evt wel op.