Hallo fietsers!
Ik ben op zoek naar fietsmaatjes in de zaanstreek om lekkere toertochten te maken op zondagochtend. Gemiddelde van rond de 30 km per uur en een afstandje van zo'n 100 kilometer. Wie doet er mee en formeert met mij een leuk groepje gezellige fietsers?
Onder het motto 'samen uit, samen thuis' lekker de zondagochtend benutten en halverwege een leker koppie koffie!!
Fietsgroeten,
Basso73
Fietsmaatjes gezocht in de zaanstreek
http://www.oostzaansekerkploeg.nl/
In deze groep rijden renners mee uit de hele Zaanstreek. In de groep wordt gemiddeld 35 km/u gereden en af toe toe wordt er gesprint. In Edam wordt er meestal gezamelijk wat gedronken. Je kan me ook een berichtje sturen als je eerst wat rustiger wilt rijden.
In deze groep rijden renners mee uit de hele Zaanstreek. In de groep wordt gemiddeld 35 km/u gereden en af toe toe wordt er gesprint. In Edam wordt er meestal gezamelijk wat gedronken. Je kan me ook een berichtje sturen als je eerst wat rustiger wilt rijden.
-
- Forum-lid
Ben 'n Zaanse, maar je gaat me net ff te snel! Zal naar je zwaaien als je me/ ons inhaalt! Nog Zaanse toertochten op het program?
Hoi, ik woon ook in de Zaanstreek, Wormerveer. Ik wil ook wel fietsen, maar omdat ik onregelmatig werk hoeft het niet persee op zondagochtend, kan ook op andere dagen.
Viv, hoe hard ga jij dan ? In een groepje rijd je makkelijker mee, en anders houden we het op 28 km/u
Viv, hoe hard ga jij dan ? In een groepje rijd je makkelijker mee, en anders houden we het op 28 km/u