De fiets
Ik ben van plan deze fiets aankomende zaterdag te bestellen.
1 Is deze fiets zijn geld waard?
2 Is dit een goede fiets voor een beginnerling?
Ik ben 1,95 en weeg rond de 85 kg, ik weet dat er betere fietsen zijn voor 1000 euro maar ik wil graag wel een fiets kopen bij een fm waar ik een goed gevoel heb.
De fiets ga ik gebruiken voor in het weekend te toeren
Graag jullie advies,
Alvast bedankt!
Jan Jansen Tour de France 2008
-
- Forum-lid
Is zeker een leuke fiets om mee te beginnen! misschien kan je wel voor 105 groep kiezen. Dan hoef je later niet zo snel je groep te upgraden als je de smaak te pakken heb!
PS neem wel spd SL pedalen is 14 euro duurder maar wel stuk lekkerder op de racefiets!
PS neem wel spd SL pedalen is 14 euro duurder maar wel stuk lekkerder op de racefiets!
Als je ongeveer 1000 euro aan een fiets wil geven, je niet meteen van plan bent 5000 km per jaar of meer te gaan fietsen en (niet onbelangrijk) vertrouwen hebt in jouw fm, zou ik niet twijfelen aan de Tour de France.
Behalve het noodzakelijke onderhoud en vervanging van onderdelen (door slijtage), heb ik aan mijn Paris-Nice (na ruim 16000 km) nog geen kosten gehad. De modellen van JJ zijn misschien niet enorm blits te noemen, betrouwbaar zijn ze allicht wel.
Behalve het noodzakelijke onderhoud en vervanging van onderdelen (door slijtage), heb ik aan mijn Paris-Nice (na ruim 16000 km) nog geen kosten gehad. De modellen van JJ zijn misschien niet enorm blits te noemen, betrouwbaar zijn ze allicht wel.
Op souplesse
-
- Forum-lid
Ik heb me laten vertellen dat de nieuwe Tiagra groep ook al zeer goed is.
Is het echt noodzakelijk om de 105 groep erop te laten monteren?
Is het echt noodzakelijk om de 105 groep erop te laten monteren?
Er zijn ook nog voldoende 105, ultegra, dura-ace 9-speed vervangingsonderdelen (ketting, tandwielen e.d.) hoor. Of je er veel mee opschiet is vraag twee, ze zijn misschien kwalitatief iets beter maar een stuk duurder dan tiagra onderdelen.
We rarely think people have good sense unless they agree with us.