ben ik vandaag op zoek naar een paar nieuwe fietsschoenen en had mijn oog laten vallen op een paar sidi's dus wat gezocht op internet en bij bike en hike was de meeste keus dus op naar steenwijk en keus genoeg daar maar de schoenen die ik wou hebben waren niet meer in mijn maat die jongen als afgebelt want bike en hike is over genomen door jan terpstra zegt die jongen tegen mij in leeuwarden zijn ze nog in je maat in ze leggen ze daar even apart dus ik naar leeuwarden nou daar stond ik dan er staan 3 verkopers te ouwe hoeren achter de toon bank 1 loopt door de winkel ziet mij staan maar net zo als in het tv spotje die heeft en moeilijke vraag dus maar snel met een fiets om prutsen na een uur daar gewacht in een paar keer van kun u mij ook even helpen ben ik maar mooi weg gegaan en gauw naar mijn eigen fietsenmaker gegaan in daar werd ik gauw geholpen en daar mijn sidi's maar gekocht wel een paar anderen maar waren ook een stuk mooier. maar over jan terpstra leeuwaren heb ik geen goed woord meer voor over en hoorde vandaag ook nog een paar fiets maatjes er ook al over. hij moet maar een voorbeeld nemen aan zijn broer in hardegarijp.
groet sietse
slechte fietsenmakers
[quote="sietse"]ben ik vandaag op zoek naar een paar nieuwe fietsschoenen en had mijn oog laten vallen op een paar sidi's dus wat gezocht op internet en bij bike en hike was de meeste keus dus op naar steenwijk en keus genoeg daar maar de schoenen die ik wou hebben waren niet meer in mijn maat die jongen als afgebelt want bike en hike is over genomen door jan terpstra zegt die jongen tegen mij in leeuwarden zijn ze nog in je maat in ze leggen ze daar even apart dus ik naar leeuwarden nou daar stond ik dan er staan 3 verkopers te ouwe hoeren achter de toon bank 1 loopt door de winkel ziet mij staan maar net zo als in het tv spotje die heeft en moeilijke vraag dus maar snel met een fiets om prutsen na een uur daar gewacht in een paar keer van kun u mij ook even helpen ben ik maar mooi weg gegaan en gauw naar mijn eigen fietsenmaker gegaan in daar werd ik gauw geholpen en daar mijn sidi's maar gekocht wel een paar anderen maar waren ook een stuk mooier. maar over jan terpstra leeuwaren heb ik geen goed woord meer voor over en hoorde vandaag ook nog een paar fiets maatjes er ook al over. hij moet maar een voorbeeld nemen aan zijn broer in hardegarijp.
groet sietse[/quote]
Hoi,
Tja van dat soort lieden heb ik ook geen goed woord over. Kom ik 1 keer en daarna nooit meer. Wil je eigenlijk wel wat verkopen denk ik dan? Nu is het ook zo dat ik te opdringerige verkopers niet zo moet als ik gewoon even wil rondkijken. Het laatste is door een verkoper zeer makkelijk op te lossen door te vragen of hij/zij kan helpen. Als ik dan te kennen geef dat ik alleen rondkijk en hij/zij zich, indien noodzakelijk, beschikbaar stelt voor eventuele vragen dan is het probleem opgelost.
Heb je overigens geen ademnood na je post. Ik kreeg het er even benauwd van toen ik die zin zonder punten en kommas moest lezen
Af en toe een punt of komma bevorderd het leesgehalte behoorlijk en kom je zelf niet zo in de knoei met je mening overbrengen.
Ik wil niet de taalpurist uithangen. Zeker niet.
Mvg, Zorro
groet sietse[/quote]
Hoi,
Tja van dat soort lieden heb ik ook geen goed woord over. Kom ik 1 keer en daarna nooit meer. Wil je eigenlijk wel wat verkopen denk ik dan? Nu is het ook zo dat ik te opdringerige verkopers niet zo moet als ik gewoon even wil rondkijken. Het laatste is door een verkoper zeer makkelijk op te lossen door te vragen of hij/zij kan helpen. Als ik dan te kennen geef dat ik alleen rondkijk en hij/zij zich, indien noodzakelijk, beschikbaar stelt voor eventuele vragen dan is het probleem opgelost.
Heb je overigens geen ademnood na je post. Ik kreeg het er even benauwd van toen ik die zin zonder punten en kommas moest lezen
Af en toe een punt of komma bevorderd het leesgehalte behoorlijk en kom je zelf niet zo in de knoei met je mening overbrengen.
Ik wil niet de taalpurist uithangen. Zeker niet.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Erg sneu voor je dat je van Steenwijk naar Leeuwarden moest,en dan ook nog deze actie mooi klote.
Maar Tim (zoon van Jan)zwaait hier de scepter.Moet dus Oom zeggen tegen Meindert ( oa Hardegarijp )Meindert laat de zaak ook bestieren door zijn kinderen.
Maar Tim (zoon van Jan)zwaait hier de scepter.Moet dus Oom zeggen tegen Meindert ( oa Hardegarijp )Meindert laat de zaak ook bestieren door zijn kinderen.
-
- Forum-lid
Scroll ik daarvoor helemaal naar beneden....
het is wel een waardige opmerking. dit moest ik leazen voordat ik het eerste punt tegenkwam: (ik heb het niet gelezen hoor, teveel werk)
ben ik vandaag op zoek naar een paar nieuwe fietsschoenen en had mijn oog laten vallen op een paar sidi's dus wat gezocht op internet en bij bike en hike was de meeste keus dus op naar steenwijk en keus genoeg daar maar de schoenen die ik wou hebben waren niet meer in mijn maat die jongen als afgebelt want bike en hike is over genomen door jan terpstra zegt die jongen tegen mij in leeuwarden zijn ze nog in je maat in ze leggen ze daar even apart dus ik naar leeuwarden nou daar stond ik dan er staan 3 verkopers te ouwe hoeren achter de toon bank 1 loopt door de winkel ziet mij staan maar net zo als in het tv spotje die heeft en moeilijke vraag dus maar snel met een fiets om prutsen na een uur daar gewacht in een paar keer van kun u mij ook even helpen ben ik maar mooi weg gegaan en gauw naar mijn eigen fietsenmaker gegaan in daar werd ik gauw geholpen en daar mijn sidi's maar gekocht wel een paar anderen maar waren ook een stuk mooier .....PUNT!!!!.....
ben ik vandaag op zoek naar een paar nieuwe fietsschoenen en had mijn oog laten vallen op een paar sidi's dus wat gezocht op internet en bij bike en hike was de meeste keus dus op naar steenwijk en keus genoeg daar maar de schoenen die ik wou hebben waren niet meer in mijn maat die jongen als afgebelt want bike en hike is over genomen door jan terpstra zegt die jongen tegen mij in leeuwarden zijn ze nog in je maat in ze leggen ze daar even apart dus ik naar leeuwarden nou daar stond ik dan er staan 3 verkopers te ouwe hoeren achter de toon bank 1 loopt door de winkel ziet mij staan maar net zo als in het tv spotje die heeft en moeilijke vraag dus maar snel met een fiets om prutsen na een uur daar gewacht in een paar keer van kun u mij ook even helpen ben ik maar mooi weg gegaan en gauw naar mijn eigen fietsenmaker gegaan in daar werd ik gauw geholpen en daar mijn sidi's maar gekocht wel een paar anderen maar waren ook een stuk mooier .....PUNT!!!!.....
Maar eventjes on-topic, je mag je beklag wel doen over service bij een fietsenmaker, maar om dat dan maar meteen "een slecht fietsenmaker" te noemen vind ik wel wat ver gaan. Zou een incidenteel gevalletje kunnen zijn toch? Dus om hier in dit topic maar alle fm's waarmee je eens een keer een slechte ervaring hebt gehad aan de schandpaal te nagelen zie ik niet zo zitten.
Maakt overigens het gebrek aan klantvriendelijkheid in jouw geval niet goed hoor !
Maakt overigens het gebrek aan klantvriendelijkheid in jouw geval niet goed hoor !
KTM Toryn 2011 teamfiets // Trek 1400
Weys KTM Racing Team
Weys KTM Racing Team