Heerlijk dat enthousiasme, aanstekelijk ook, morgen ook maar weer een rondje maken .
Als je net zo fietst als je typt dan moet je wel ongelofelijk hard gaan in ieder geval! Veel plezier!
Voor het eerst op een racefiets was gaaf!
-
- Forum-lid
superrose schreef:stelletje AZIJNPISSERS!
+1
Is inderdaad op het forum één van de meest voorkomende kwalen van mensen die meer achter de pc zitten dan op de fiets.
-
- Forum-lid
Mooi verhaal, als je 7 speed hebt is je groep waarschijnlijk shimano rsx of rx100 Ik heb dat spul ook op mijn stalen jaren '90 bakkie zitten. Rijdt prima!
Voor zover ik weet kan je de achtertandwielen gewoon nog krijgen bij de fm (maar ik kan me natuurlijk vergissen)
De voortandwielen ligt een beetje eraan, maar die slijten niet zo hard, en waarschijnlijk heb je een 4-kante bracketas, Zijn via mp nog veel cranks voor te krijgen.
Voor zover ik weet kan je de achtertandwielen gewoon nog krijgen bij de fm (maar ik kan me natuurlijk vergissen)
De voortandwielen ligt een beetje eraan, maar die slijten niet zo hard, en waarschijnlijk heb je een 4-kante bracketas, Zijn via mp nog veel cranks voor te krijgen.
Slaan we door of gaan we af!?