classico Boretti
Ik was wel een van de gelukkige die een shirt kon bemachtingen. Ik heb normaal altijd L, maar het Boretti shirt in maat L was mij veeeel te klein. Een maatje groter nemen is dus wel handig.
Ik pak ze wel weer in de afdaling
Bij de eerste editie van de Boretti (ik meen in 2008) was er ook gedoe met de truien. Toen waren ze in de verkeerde kleur gedrukt en was er voor niemand een trui.
Uiteindelijk heeft toen iedereen een trui gekregen maar dat heeft ook maanden geduurd. Gewoon nog even geduld hebben dus. Mijn ervaring tot nu toe met deze organisatie is erg goed. Ze komen hun afspraken na. Alleen duurt het soms lang.
Uiteindelijk heeft toen iedereen een trui gekregen maar dat heeft ook maanden geduurd. Gewoon nog even geduld hebben dus. Mijn ervaring tot nu toe met deze organisatie is erg goed. Ze komen hun afspraken na. Alleen duurt het soms lang.
Live fast; die young. mijn blog
Zijn er nog forumleden die deze tocht a.s. zaterdag gaan rijden? Ik ga met mijn cluppie de 110km rijden. Het parcours is voor mij volstrekt onbekend aangezien ik eigenlijk alleen onder de rivieren rijd. Kan ik nog wat heuveltjes verwachten of is het echt voornamelijk Hollands vlak?
Canyon Ultimate CF SL 2016
Ik sta zaterdag ook aan de start. Ik was de 160 km versie van plan. En voor de mensen die hopen dat er bergen in de route zitten: Keep on dreaming. De route gaat vanuit Amsterdam naar de kust (kopje van Bloemendaal), dan langs de kust af richting den haag en dan dwars door Ziud Holland weer noordwaarts.
Live fast; die young. mijn blog
-
- Forum-lid
Ik ga voor het korte rondje (75km) maar dan wel op de fiets heen en terug vanuit almere buiten en dan zit ik op een kleine 160km.
je fietst wat...