Fanclub Liz Hatch
-
- Forum-lid
[quote="who cares"][quote="Corniel"]
En d'r implantaten kan financieëren...
[/quote]
Dat beweer jij altijd , dus heb jij bewijzen . Op foto's is niet te zien dat ze implantaten heeft en lijken ze iig naturel.
[/quote]
Het eerste wat er aan lichaamsvet verdwijnt als vrouwen een beetje veel gaan fietsen is wat er op de boezem zit, dus reken maar dat 't implantaten zijn. Alles wat jullie d'r naturel aan vinden is gewoon wishful thinking...
En d'r implantaten kan financieëren...
[/quote]
Dat beweer jij altijd , dus heb jij bewijzen . Op foto's is niet te zien dat ze implantaten heeft en lijken ze iig naturel.
[/quote]
Het eerste wat er aan lichaamsvet verdwijnt als vrouwen een beetje veel gaan fietsen is wat er op de boezem zit, dus reken maar dat 't implantaten zijn. Alles wat jullie d'r naturel aan vinden is gewoon wishful thinking...
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
[quote="Ted038"]tuurlijk wel, je moet toch wel met droge ogen kunnen beweren dat je fan bent vanwege haar fietsprestaties [/quote]
Nee hoor, een man mag gewoon toegeven dat andere redenen belangrijker zijn in dit geval, daar ben je man voor .
Nee hoor, een man mag gewoon toegeven dat andere redenen belangrijker zijn in dit geval, daar ben je man voor .
Wat maak je je druk , als het je niet interesseert , dan lees je dit topic toch gewoon niet . Net als zovele topics .
Ze won toch wel eens , al waren het niet de grootste tochten voor Dames op de wereld.
Ze won toch wel eens , al waren het niet de grootste tochten voor Dames op de wereld.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
@ who cares: ik lees dit topic (als vrouw zijnde) met heel veel plezier, mannen zijn zo heerlijk ongecompliceerd! Ik vond het gewoon leuk om nog even wat te plagen Trouwens, ik vind Liz een stoere dame en ik wou dat ik zo'n lijf had!! (zonder dat daar operaties voor nodig zijn...)