Rare Colnago
Goedenmorgen WOuter,
Die had ik ook al gevonden.
Ik had hem al een keer gezien als fiets, en toen wees iemand mij op die adv en dus wilde ik weten of dit iets is.
Ik houd wel van apart of anders, maar het moet wel goed zijn en ook niet te oud (geen retro dus).
Ik kon dus niks vinden via google en dus gooide ik de vraag op het forum.
Nu is dit wel een beetje een te groot frame, en ook wel wat retro, maar ik vind het wel leuk.
Als ik ooit een kleinere zie doe ik het misschien wel.
Zoek ook nog altijd naar een Kirk Precision fame.
Die had ik ook al gevonden.
Ik had hem al een keer gezien als fiets, en toen wees iemand mij op die adv en dus wilde ik weten of dit iets is.
Ik houd wel van apart of anders, maar het moet wel goed zijn en ook niet te oud (geen retro dus).
Ik kon dus niks vinden via google en dus gooide ik de vraag op het forum.
Nu is dit wel een beetje een te groot frame, en ook wel wat retro, maar ik vind het wel leuk.
Als ik ooit een kleinere zie doe ik het misschien wel.
Zoek ook nog altijd naar een Kirk Precision fame.
Hoi Lior,
Ik heb zo'n rare colnago, bevalt me erg goed. Je vindt er nauwelijks iets over op het net, zal dus best zeldzaam zijn. Zal binnenkort proberen een foto te plakken, moet nog even uitzoeken hoe dat werkt, iemand een tip?
Ik heb zo'n rare colnago, bevalt me erg goed. Je vindt er nauwelijks iets over op het net, zal dus best zeldzaam zijn. Zal binnenkort proberen een foto te plakken, moet nog even uitzoeken hoe dat werkt, iemand een tip?
Time flies like the wind, fruit flies like banana´s
Ik ben gek op mensen die oude discussies een nieuw schopje geven!
Dit aangezien het niet te doen is om bij de eerste post ooit te beginnen met lezen en je zo toch weer wat extra leuke dingen meekrijgt.
Maar dit kan ook aan mijn oud nieuws verslaving liggen
Dit aangezien het niet te doen is om bij de eerste post ooit te beginnen met lezen en je zo toch weer wat extra leuke dingen meekrijgt.
Maar dit kan ook aan mijn oud nieuws verslaving liggen
Tegelwijsheid van Harry Nota, fietsenmaker:
\'Als er iets rammelt, is het meestal je pompje\'
- superrose
- Forum-lid
- Contact
@eric je bent zelf een rare Colnago!
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
wat een prachtig restjes apparaat zo! Blauwe bandjes wit stuurlint zwart zadel wielen met gouden details!
Weet je zeker dat je niet een kleur vergeten bent..?
Maar ik vind het frame eigenlijk wel heel mooi doordat het zo anders is en ik denk dat je er met de juiste accesoires een hele stijlvolle racer van kan maken.
Is hij ook een beetje stijf?
Maar ik vind het frame eigenlijk wel heel mooi doordat het zo anders is en ik denk dat je er met de juiste accesoires een hele stijlvolle racer van kan maken.
Tegelwijsheid van Harry Nota, fietsenmaker:
Gewoon zo laten, misschien wit zadel erop. Colnago's mogen, moeten misschien wel een beetje ordinair zijn.
Te gekke fiets.
Te gekke fiets.
Fish schreef:wat een prachtig restjes apparaat zo! Blauwe bandjes wit stuurlint zwart zadel wielen met gouden details!
Gaan met die banaan!