Forumrit Berg en Dal 9 maart
[quote="alpe"]idd sterkte ermee, ik zit vanavond niet meer op internet, maar zoals het er nu uitziet, ben ik morgen om 10.00 op de alternatieve parkeerplaats van St maartenskliniek. Met hopelijk een paar goede beentjes
Tot morgen allen.[/quote]
Indien je naar de alternative parkeerplaats komt, kan je er beter om kwart voor 10 zijn, zodat we ruim optijd bij de St. Maartenskliniek zijn. Ik zal d'r ook zijn om te helpen met de bidons, maar ik zal niet voor het record gaan
Tot morgen allen.[/quote]
Indien je naar de alternative parkeerplaats komt, kan je er beter om kwart voor 10 zijn, zodat we ruim optijd bij de St. Maartenskliniek zijn. Ik zal d'r ook zijn om te helpen met de bidons, maar ik zal niet voor het record gaan
-
- Forum-lid
GHIBLI en ik vertrekken om 8:15 uit Rotterdam, wij zijn zeker om 9:30/9:40 op de parkeerplaats. We hebben er zin in!! Het weer maakt ons niet uit. Leuk om de forumleden nu eens op een andere manier te leren kennen. Bij sommige nicknames heb je een beeld gekregen, morgen merken we of dat beeld klopt.
ik zal denk ik wat vroeger moeten vertrekken om daar op tijd te zijn:rolleye:
wat doet een mens zich aan op zijn vrije zondagmorgen ik hoop dat niemand schrikt van mijn kop:rolleye:
als nepfries zeg ik net als onze Piet Oant Moarn (Tot Morgen)
gr
ps: en Gastheer zal bij de pannekoeken een verhaaltje vertellen!!!!
wat doet een mens zich aan op zijn vrije zondagmorgen ik hoop dat niemand schrikt van mijn kop:rolleye:
als nepfries zeg ik net als onze Piet Oant Moarn (Tot Morgen)
gr
ps: en Gastheer zal bij de pannekoeken een verhaaltje vertellen!!!!
Beste allemaal,
IK ben hier heel erg nieuw op dit forum, en zou graag aan deze forumrit mee willen doen.
Ik ben 42 jaar en zit nu een jaartje op de fiets.
Ik heb me in een opwelling voor een aantal klassiekers ingeschreven zoals LM, SRC, en LBL. Ik heb alleen nog geen klim ervaring!
Deze tocht door berg en dal lijkt me wel erg geschikt om eens te ervaren wat het klimmen met je doet, en het is tevens een leuke gelegenheid om elkaar te ontmoeten.
Ik hoop dat ik dat ik me nog kan aansluiten, en graag te morgen
IK ben hier heel erg nieuw op dit forum, en zou graag aan deze forumrit mee willen doen.
Ik ben 42 jaar en zit nu een jaartje op de fiets.
Ik heb me in een opwelling voor een aantal klassiekers ingeschreven zoals LM, SRC, en LBL. Ik heb alleen nog geen klim ervaring!
Deze tocht door berg en dal lijkt me wel erg geschikt om eens te ervaren wat het klimmen met je doet, en het is tevens een leuke gelegenheid om elkaar te ontmoeten.
Ik hoop dat ik dat ik me nog kan aansluiten, en graag te morgen
Allemaal heel veel fietsplezier morgen!
als er nog eens z'n forum rit gereden wordt wil ik er graag bij zijn.
als er nog eens z'n forum rit gereden wordt wil ik er graag bij zijn.
"Sommige hellingen in de Tour zijn zo steil, dat de omwonenden er nog nooit iemand hebben zien fietsen. Vandaar dat bekijks."
-
- Forum-lid
[quote="andromeda"]Ik heb in ieder geval voor iedereen een bidon (gevuld indien gewenst met een dorstlesser), een gelletje en een reep.
[/quote]
Ik vind dit echt super! Hulde!
[/quote]
Ik vind dit echt super! Hulde!
-
- Forum-lid
[quote="GastheerG"]Heb ik weer. De enige fiets op dit hele forum waar ik jaloers op ben. [/quote]
Zullen we onderweg even ruilen?? Ik heb een enorm zwak voor Bianchi's.
Zullen we onderweg even ruilen?? Ik heb een enorm zwak voor Bianchi's.