misschien is een lederen Brooks professional te proberen. Er is eventueel een uitvoering met een titanium rail.
Nadeel:
Je moet er echter wel eerst 500 - 1000 km op zitten voordat het zadel zich gezet heeft naar de berijder. Het zadel is ook geen echte lichtgewicht.
Zadel
fietslind schreef:misschien is een lederen Brooks professional te proberen. Er is eventueel een uitvoering met een titanium rail.
Nadeel:
Je moet er echter wel eerst 500 - 1000 km op zitten voordat het zadel zich gezet heeft naar de berijder. Het zadel is ook geen echte lichtgewicht.
mwah staat denk ik niet echt op een madonna
-
- Forum-lid
snorro schreef:fietslind schreef:misschien is een lederen Brooks professional te proberen. Er is eventueel een uitvoering met een titanium rail.
Nadeel:
mwah staat denk ik niet echt op een madonna
Op welke wel?
Zelf een SLR XP gehad. Was veel te hard en te smal. Heb mij laten opmeten en had een 14 cm zadel nodig. Nu een Genuine gel.
SQ-Lab komt overal als beste uit, de nieuwe 611 ziet er niet slecht uit en is in drie breedte maten te koop.
SQ-Lab komt overal als beste uit, de nieuwe 611 ziet er niet slecht uit en is in drie breedte maten te koop.
Fietsen,schaatsen en skeeleren. Als je maar buiten bent.
Polly schreef:Zelf een SLR XP gehad. Was veel te hard en te smal. Heb mij laten opmeten en had een 14 cm zadel nodig. Nu een Genuine gel.
Een SLR XP is in mijn belevering toch niet echt hard hoor. Een normale SLR is al een stuk harder, laat staan een Aspide o.i.d. En met een Aspide ook wel eens een MTB transalp gedaan en dat was ook best uit te houden.
Maar e.e.a. zal ook met persoonlijke voorkeuren/pasvorm te maken hebben. Zie die Specialized BG zadels. Vind ze echt vreselijk terwijl een hoop mensen ze fantastisch vinden
Een goed ingereden zadel met leren dek, ook als ie misschien initieel hard/smal lijkt heeft voor mij altijd nog de voorkeur boven al die gel-sofa's
Ben benieuwd of je al iets gekocht hebt. daar ik ook bij de "zwaardere"rijders hoor en ook een nieuw zadel wil aanschaffen.
"Sommige hellingen in de Tour zijn zo steil, dat de omwonenden er nog nooit iemand hebben zien fietsen. Vandaar dat bekijks."