Eastion Circuit wielen
Ik rijd sinds kort op er erg fraaie easton Circuit wielen op mijn Stevels SLC-SL. Een prachtige fiets.
Nu heb ik ontdekt dat het achterwiel makkelijk tegen het remblokje aanloopt bij aanzetten. Ook bij stilstand kun je het achterwiel wegdrukken als je bovenaan tegen de zijkant drukt. De snelspanners zitten goed vast. Het wiel is net nieuw. Wat zou dit kunnen zijn? Ik heb deze wielen express uitgezocht omdat ze zo sterk en stijf zijn.
Graag jullie ideeen/reacties, waarvoor reeds dank!
Nu heb ik ontdekt dat het achterwiel makkelijk tegen het remblokje aanloopt bij aanzetten. Ook bij stilstand kun je het achterwiel wegdrukken als je bovenaan tegen de zijkant drukt. De snelspanners zitten goed vast. Het wiel is net nieuw. Wat zou dit kunnen zijn? Ik heb deze wielen express uitgezocht omdat ze zo sterk en stijf zijn.
Graag jullie ideeen/reacties, waarvoor reeds dank!
Terug naar de winkel; laat het wiel nakijken want dit is niet normaal.
-
- Forum-lid
Je kan ook even de spaakspanning op gevoel controleren. Ik heb ook circuit wielen, en de spaakspanning is zeer hoog. Als je de gekruiste spaken aan de driveside samen wilt knijpen, lukt dat bijna niet. Vergelijk dat eens met een ander achterwiel.
Trouwens, wel een supergave fiets.
Trouwens, wel een supergave fiets.
Circuit wielen horen stijf zat te zijn om niet tegen de remblokken aan te drukken. Ben zelf ook geen lichtgewicht en mede om dezelfde reden als jij (stijfheid en sterkte) deze wielen aangekocht. Bij vol aanzetten raken ze bij mij geen remblokjes en na dik 6000km geen slagje en nog steeds strak
Hoi voske en speric,
ik heb mn fiets zaterdag jl naar de FM gebracht. een eerste vluchtige blik weees niet op een grbek aan spaakspanning. ik heb de fiets achtergelaten en men zal eea geheel nakijken. zodra de fiets terug is zal ik weer reageren. Bedankt voor jullie interesse!
ik heb mn fiets zaterdag jl naar de FM gebracht. een eerste vluchtige blik weees niet op een grbek aan spaakspanning. ik heb de fiets achtergelaten en men zal eea geheel nakijken. zodra de fiets terug is zal ik weer reageren. Bedankt voor jullie interesse!