Eurus of Neutron Ultra
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Ja, campa lockring = campa cassette afnemer. Is iets andere vertanding dan Shimano lockrings. Fijn he die uniformiteit
bike_add1ct schreef:Ja, campa lockring = campa cassette afnemer. Is iets andere vertanding dan Shimano lockrings. Fijn he die uniformiteit
Thanks. Je bevestigt mijn vermoeden en frustratie
Ik haat dit soort sh*t. Net zoals met electronische apparatuur. Altijd andere vorm factor pluggen etc. terwijl de electrische specs hetzelfde zijn......grrrrr.
Sorry Bike-Add1ct maar ik moest even mijn frustratie kwijt. Shima body zou met een Shima sleutel de cassette erop en eraf moeten kunnen halen maar dat het niet zo is verteld niemand.
Morgen maar even een Campa Cassette afnemer halen dan
Nou Intersantos, in ieder geval past mijn Dura Ace 11-25 cassette wel al gingen de laatste kransjes (11 en 12) wat strak om de body en dus niet zoals ik gewend ben op echte Shima wielen.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
Ik heb vandaag de gewone Neutron besteld. Mijn fietsemaker zegt dat het verschil nihil is tussen de twee en daarvoor 200 euro meer betalen?
Ik wou ook eerst de Ultra's.
Koersen?Da\'s gewoon zere trappen
THOMAS mOTTA schreef:Ik heb vandaag de gewone Neutron besteld. Mijn fietsemaker zegt dat het verschil nihil is tussen de twee en daarvoor 200 euro meer betalen?
'k Heb me beide gereden, en de Ultra's hangen nu nog in mijn garage. Je fietsenmaker heeft gelijk: verschil beperkt zich tot een beetje gewicht, looks... en prijs!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
C a s r a n schreef:THOMAS mOTTA schreef:Ik heb vandaag de gewone Neutron besteld. Mijn fietsemaker zegt dat het verschil nihil is tussen de twee en daarvoor 200 euro meer betalen?
'k Heb me beide gereden, en de Ultra's hangen nu nog in mijn garage. Je fietsenmaker heeft gelijk: verschil beperkt zich tot een beetje gewicht, looks... en prijs!
Ik zie wel in de Campa brochure dat de Neutron ultra versie een ander spaakpatroon heeft aan de drive-side van het achterwiel. Kan iemand uitleggen wat precies het verschil daarvan is en of dit van invloed kan zijn op de stijfheid van dit wiel??
Ik ben zelf ook van plan om dit seizoen een setje neutrons te gaan kopen, maar weet nog niet of het de normale of de ultra's gaan worden.....
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid HC
Sommige beweren dat de ultra's wat stijver aanvoelen, maar het verschil is nihil!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Heb alle argumenten gelezen en ben er uit. Het worden de neutron ultra's. Het soloist carbon frame dat ik heb aangeschaft schijnt al erg oncomfortabel te zijn dus een set iets minder stijve wielen is dan misschien wel lekker voor de lange ritten. Bij Vos is de neutron € 400 en de ultra € 500. Bij dat prijsverschil ga ik dan voor de looks...
Iedereen bedankt!
Iedereen bedankt!
-
- Forum-lid
Nu ik zie dat de Neutron's Ultra bij Vos in Zwanneburg "maar" €500 kosten is mijn vraag de volgende,
Is het betrouwbaar om een paar wielen te laten opsturen en hebben deze wielen veel onderhoud nodig?
Bvb na een paar ritten alle spaken eens laten opspannen enz... en komt er gemakkelijk een slagje in?
Bij onze plaatstelijke fietsemakers gaan de prijsen van €685 tot €900 voor de Ultra's.
Is het betrouwbaar om een paar wielen te laten opsturen en hebben deze wielen veel onderhoud nodig?
Bvb na een paar ritten alle spaken eens laten opspannen enz... en komt er gemakkelijk een slagje in?
Bij onze plaatstelijke fietsemakers gaan de prijsen van €685 tot €900 voor de Ultra's.
Koersen?Da\'s gewoon zere trappen