Over de wielersport en zijn beoefenaars.
-
ghisallo
- Forum-lid
ghisallo
18 jan 2008 21:32
van tuyl schreef:de 5 kanshebbers:
nys, wellens, boom, vervecken, mouray (ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat een van deze 5 zal winnen)
Je vergeet enrico franzoi oh oh hoe kunnen jullie die nou vergeten
Die kerel gooit alleesss op het wk
Hoop dat Boom gaat winnen maar ik betwijfel het
Ennee mischien jonathen page alweer een verrassingkje (denk het niet, maar wie weet)
1 Enrico Franzoi
2 Lars Boom
3 Erwin Vervecken
-
alfaboy_69
- Forum-lid
alfaboy_69
18 jan 2008 22:32
Ghisallo schreef:Je vergeet enrico franzoi oh oh hoe kunnen jullie die nou vergeten
Die kerel gooit alleesss op het wk
Volgens mij vergis je je daarin...
Je laat niet zomaar een nieuwe Italiaanse kampioenentrui liggen en de tijd tot het WK is kort, vrees ervoor dat Franzoi er niet aan te pas zal komen...Hij zal ook al redelijk achteraan moeten starten wegens weinig punten verdiend dit jaar...
-
shimano-marc
- Forum-lid
shimano-marc
18 jan 2008 23:09
Sven Nys verdiend de trui, maar ik gun het Wellens zeer zeker ook & vrees voor Boom....
Doorbijten, de voldoening is eens zo groot achteraf.
-
soffatti
- Forum-lid
soffatti
20 jan 2008 19:16
Nys was slecht vandaag.:rolleye:
Ik hoop op Boom of anders Wellens.
-
tiest
- Forum-lid HC
tiest
20 jan 2008 20:26
Soffatti schreef:Nys was slecht vandaag.:rolleye:
Ik hoop op Boom of anders Wellens.
Hij is verdomd goed in verstoppertje spelen ja:D
Als het zo slecht gaat en je bent zo diep gegaan om toch nog alles uit de kast te slepen. Dan snap ik niet dat ie 10 meter na de streep al lachend zonder te heigen kan vertellen dat de wedstrijd slecht ging.
Nys wint mits hij geen pech krijgt (en verdiend natuurlijk)
Boom tweede
en nummer drie, ach ze vechten er maar om.
-
paulusr3
- Forum-lid
paulusr3
20 jan 2008 20:27
Ik hoop natuurlijk op Boom. Was straf nummertje vandaag!
Verder zie ik mourey en wellens als grootste medekanshebbers. Volgens mij is Nys een beetje over the top. Of krijgt hij weer last van zijn WK-stress...???
-
masterb
- Forum-lid
masterb
20 jan 2008 21:22
Ik denk dat Nys donders goed weet waar hij mee bezig is. Nu zijn er van die mensen die speculeren over zijn vorm. Je zou dan net zien dat hij start als 'iets minder favoriet' en dan als een duveltje uit een doosje komt
-
zeemeeuw
- Forum-lid
zeemeeuw
20 jan 2008 21:44
moest hij komedie spelen zou het volgens mij maar dom zijn
niemand kan nu nog conditioneel verbeteren, en nu denken er velen dat hij te kloppen is, dus wat leverd dat van mentaal voordeel voor hem ?
hij is miss nu geen topfavoriet, maar als dat je 2 zeges kost .....
2 de jr junior
-
alfaboy_69
- Forum-lid
alfaboy_69
20 jan 2008 21:49
Door vandaag 12de te worden en vorige week 8ste in Liévin verliest hij enkel maar een stuk van zijn voorsprong op Wellens in de UCI-stand...
Sowieso speelde hij geen verstoppertje, je zag duidelijk dat hij enorm afzag maar voor hetzelfde geld vliegt hij volgende week in Treviso...
Maar ik heb genoeg gezien : Als het parcours er volgende week droog bijligt, zullen ze te maken hebben met de oude en taaie Vervecken die in een WK voorbij de grens kan gaan...
-
bikeboss
- Forum-lid
bikeboss
21 jan 2008 14:16
Nys is er niet de man naar om verstoppertje te spelen. Als hij goed is geeft hij het volle pond, voor zijn supporters maar nog meer voor zichzelf. Nys was niet goed, niet in Liévin en nog veel minder in Hoogerheide. Misschien de tol van een jaar zonder rust, van het mountainbiken dadelijk naar de cross. Zijn kansen op de wereldtitel lijken fel geslonken, maar hem afschrijven doe ik niet. Indien hij, in samenspraak met zijn trainer, voor deze week een geschikte aanpak weet uit te dokteren, kan een supertalent als Nys zondag misschien keihard toeslaan. Een gewond dier kan verschrikkelijk gevaarlijk zijn.
-
_balenbc2_
- Forum-lid
_balenbc2_
21 jan 2008 21:39
ik weet niet wat ik er moet van denken als je nys in de eerste 2 rondes van hoogerheide zag kon alleen boom hem volgen en niemand anders....het zou mij verbazen als hij slecht in vrom zit.
maar het is wel zoals bikeboss het zegt nys gaat ervoor als hij goed zit dus ik zou niet weten wat ik er moet van denken, ik hoop in ieder geval dat hij goed zit want hij verdient het!!
-
paulusr3
- Forum-lid
paulusr3
21 jan 2008 22:35
*balenbc2* schreef:ik weet niet wat ik er moet van denken als je nys in de eerste 2 rondes van hoogerheide zag kon alleen boom hem volgen en niemand anders....het zou mij verbazen als hij slecht in vrom zit.
maar het is wel zoals bikeboss het zegt nys gaat ervoor als hij goed zit dus ik zou niet weten wat ik er moet van denken, ik hoop in ieder geval dat hij goed zit want hij verdient het!!
Volgens mij konden Vervecken, Vanthourenhout en zelfs een onbekende Italiaan daar ook nog volgen. En als je ziet dat wellens ook nog kon terukomen..... ik weet het niet hoor. Ik gun het Nijs natuurlijk wel, maar volgens mij is hij opgebrand, wat niet abnormaal is.......(al 21 zeges, dat mountainbike daar nog bij...)
We zullen het zien zondag...