Hallo,
Na een aantal jaren geleden redelijk intensief gefiets te hebben en vervolgens een aantal jaren eigenlijk niet, wil ik nu graag de draad weer oppakken. Ik zou graag mee fietsen met een groepje dat in het weekend een paar uurtjes lekker doorrijdt. Liefst een groep die uit alphen aan den rijn vertrekt of daar ergens dicht in de buurt. Rijd je in zo'n groepje of weet je er een, laat dan ajb wat van je weten!
groeten,
Vincent
Trainingsgroepje in Alphen aan den Rijn
heej vincente, ik woon in Nieuwveen!! Dat is dus wel lekker dichtbij... ik zit wel in grove tijdnood, dus dat maakt alles een stuk gecompliceerder. Om het eenvoudig te houden, wat voor gemiddeldes rij je zoal over 60, 100, 150 km??
no pain no gain
Oke, is zeker in de buurt!
Gemiddeldes....behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst zullen we maar zeggen. Ik moet eerlijk zeggen ik weet het op dit moment echt niet. Ik moet weer gaan opbouwen maar ik weet ook dat redelijk snel zal gaan. Gemiddelden tot 100km van zo'n 32 tot 35 moet dan geen probleem zijn. En jij? Wat is jou niveau ongeveer?
Gemiddeldes....behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst zullen we maar zeggen. Ik moet eerlijk zeggen ik weet het op dit moment echt niet. Ik moet weer gaan opbouwen maar ik weet ook dat redelijk snel zal gaan. Gemiddelden tot 100km van zo'n 32 tot 35 moet dan geen probleem zijn. En jij? Wat is jou niveau ongeveer?