Giro atmos
-
- Forum-lid
Ik ben aan het uitkijken naar een nieuwe helm. Heb nu in de aanbieding een Atmos 2006 gevonden. Is daar veel verschil met de 2007 of gelijk gebleven?
Het sluitsysteem (Roc Loc 4) van Giro vind ik goed werken en daarom viel mijn keuze op Giro.
Het sluitsysteem (Roc Loc 4) van Giro vind ik goed werken en daarom viel mijn keuze op Giro.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Prima helm, ik heb hem ook.
Less is bore
Prima helm die zijn werk goed doet, ventilatie is top en pasvorm ook. Alleen alle WW-fietsters moeten hem laten liggen. want met 298 gram (zelf gewogen) is het 100 gram meer als een andere helm die hier ligt (2D: 198gram gewogen in medium!) Best een groot verschil dus. En even veilig:)
-
- Forum-lid
Dank voor de reactie's maar ik vrees dat ik voor een Bell Sweep ga gaan. Ben vorig weekend gaan passen en alle Giro's staan precies boven mijn hoofd en er niet op. De Bell Sweep was de enige die dat niet had en mij ook perfect paste. Ik blijf het wel een onding vinden en aartslelijk bovendien maar een helm draag je niet voor de schoonheid.
Kan ik de Bell vertrouwen? Heb één reactie gekregen dat ze niet zo sterk zouden zijn als de Giro's.
Zonet even de zoekfunctie gebruikt en daar veel positieve reactie's over de Sweep.
Ik ga dus voor de Bell, sorry Giro.
Kan ik de Bell vertrouwen? Heb één reactie gekregen dat ze niet zo sterk zouden zijn als de Giro's.
Zonet even de zoekfunctie gebruikt en daar veel positieve reactie's over de Sweep.
Ik ga dus voor de Bell, sorry Giro.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
hallo, ik heb in de tijd ook getwijfeld tussen een atmos en sweep r en ben dan toch maar voor de giro gegaan, is qua looks beter, maar ook sterker, door zijn cage en carbonnen versteviging maar weet niet of dat veel uitmaakt als je valt
is trouwens familie of zo van elkaar
grtz
is trouwens familie of zo van elkaar
grtz
2 de jr junior
-
- Forum-lid
TiesT schreef:Prima helm die zijn werk goed doet, ventilatie is top en pasvorm ook. Alleen alle WW-fietsters moeten hem laten liggen. want met 298 gram (zelf gewogen) is het 100 gram meer als een andere helm die hier ligt (2D: 198gram gewogen in medium!) Best een groot verschil dus. En even veilig:)
Ter aanvulling. Veel helmen komen tegenwoordig uit dezelfde fabriek. Sterker nog Bell en Giro zijn uiteindelijk het zelfde bedrijf. Je doet dus aan een Bell geen miskoop.