Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

AVR Wielersport (aka: Italian bikes): Oplichter

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 16 mar 2008 09:03

Misschien goed voor een aflevering in " Opgelicht " :rolleye:
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

xlr8r
Forum-lid
Berichten: 754
Lid geworden op: 26 jul 2005 01:26

xlr8r 16 mar 2008 20:12

AVR schreef:Het is ZEKER nooit mijn bedoeling geweest om mensen om wat voor rede dan ook te benadelen/oplichten.
Het is gewoon een stukje gebrek aan kennis en know how geweest.
Heb een wegenbouwbedrijf en ben AVR wielersport ernaast begonnen in de avonduren en op zaterdag eind 2006.
dit omdat dit mijn passie is en de liefde voor de wielersport er altijd al is geweest.

Ik heb fouten gemaakt, daar word ik nu op afgerekend, waar ik ook begrip voor toon.

AVR


Dit lijkt me nu de eerste eerlijk reactie van AVR in dit topic. Wat leuker leest dan de gemiddelde comicstrip.
pas op! paaltje!

Gebruikersavatar
poets
Forum-lid
Berichten: 656
Lid geworden op: 21 sep 2004 13:54

Gebruikersavatar poets 16 mar 2008 21:55

hoe kan hij dat nou zeggen .
toen ik bij hem was , vertelde hij dat hij nog steeds nauwe banden had met de Rabo ploeg .
hij was of oud wielrenner ??????? of oud mechanicien van een wielerploeg ??????? , wat hem daarom voor mij het lachertje van het forum maakt .

dstentler

dstentler 16 mar 2008 22:16

poets schreef:hoe kan hij dat nou zeggen .
toen ik bij hem was , vertelde hij dat hij nog steeds nauwe banden had met de Rabo ploeg .
hij was of oud wielrenner ??????? of oud mechanicien van een wielerploeg ??????? , wat hem daarom voor mij het lachertje van het forum maakt .



Onbegrijpelijk. Werkelijk onbegrijpelijk.
Misschien wordt het echt tijd voor Antoinette Hertsenberg (Opgelicht) of een koude douche van Radar....
Heeft iemand Marktplaats al ingelicht? Zal toch al wel? Anders doe ik wel even een mail.

lior63
Forum-lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 01 jan 2008 18:01

lior63 17 mar 2008 10:01

Ik heb dit hele topic met een grimlach gelezen. Laten we even twee zaken uit elkaar halen:
Spullen inkopen en met winst verkopen is niet verboden, het is de essentie van handel en daar leeft ten slotte iedereen van (direct of indirect). Hoeveel winst hij maakt doet niet ter zake, dat is een kwestie van marktwerking en marketing.
Spullen verkopen met bewust verkeerde informatie (nieuw waar het evident niet nieuw is, 2007 waar het 2004 is etc) mag niet. Het aanbieden van zulke goederen is misleiding volgens de wet en het verkopen van zulke goederen is oplichting en dus strafbaar.
Ik wil dan ook iedereen die een aantoonbaar geval heeft aanraden aangifte te doen.
Misschien is het een idee om de zaken te bundelen en een collectieve aangifte te doen.

Het bewust meewerken aan misleiding en/of oplichting zoals bijvoorbeeld het faciliteren van advertenties terwijl bekend is dat het hier gaat om misleiding dan wel poging tot oplichting is strafbaar. Ik heb het hier natuurlijk over Marktplaats, maar dit geldt ook voor andere advertentiesites als daar op gewezen is.

Je moet je wel afvragen wat het doel is van een dergelijke actie.
Als het doel is om je geld terug te krijgen maak je een redelijke kans maar je moet je wel afvragen wat de kosten en de baten zijn.
Als het doel is om AVR te laten stoppen is dat een illusie want de man gaat gewoon verder onder een andere naam.

Een lijst met een waardering zoals bijvoorbeeld de waardering op E-bay is een middel en kan heel goed werken. Zou misschien een aparte plek op deze site moeten krijgen.

avr
Forum-lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 02 jan 2008 22:26

avr 17 mar 2008 19:32

ik zal mijn medewerking verlenen , en zal ook zeker mijn verhaal doen als het komt tot een zaak op televisie.

AVR
overstekend wild

Gebruikersavatar
de zwarten
Forum-lid HC
Berichten: 4227
Lid geworden op: 17 dec 2006 22:17

Gebruikersavatar de zwarten 17 mar 2008 20:05

geen woorden maar daden avr!
Niemand is vrij van zonden, en je hoeft niet eeuwig met een stigma opgezadeld te worden, maar het heeft geen zin om in de toekomst te PRATEN.
Ik heb uit je aanbod op marktplaats opgemaakt dat je inderdaad meer en meer nieuwe producten aanbiedt, hopelijk met alle garantie en service etc.
Maar als je het niet weet bij een 2dehands product, staat hier een heel forum klaar om binnen een half uur te zeggen uit welke serie iets komt, welk model het is...: maak hier gebruik van en doe je voordeel als je zelf aangeeft dat je het niet goed weet.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

avr
Forum-lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 02 jan 2008 22:26

avr 17 mar 2008 20:12

bedankt , ik zal hier zeker gebruik van maken.

en al de nieuwe onderdelen zijn met garantie en origineele factuur.

AVR
overstekend wild

simic
Forum-lid
Berichten: 1338
Lid geworden op: 22 jan 2008 19:45

simic 17 mar 2008 20:43

In mijn eerdere post heb ik gezegd, dat ik geen vergoeding kreeg op gelede schade.
Ik heb vernomen van m'n broer dat AVR de hele reparatie heeft vergoedt, dit was eind augustus. Ik ben blij dat ik wat positiefs kan melden over AVR.

rikbr
Forum-lid
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 jul 2007 10:27

rikbr 27 mar 2008 17:03

nog een positief bericht: wielen van een maat zijn keurig omgewisseld voor het paar dat het had moeten zijn....

moustache
Forum-lid
Berichten: 1404
Lid geworden op: 15 jun 2007 16:39

moustache 27 mar 2008 17:13

Ik vind het van klasse getuigen dat er ook mensen zijn die hun positief bericht delen!

Gebruikersavatar
maurice
Forum-lid
Berichten: 2445
Lid geworden op: 14 apr 2004 16:24
Locatie: Maassluis

Gebruikersavatar maurice 27 mar 2008 18:34

Kan dit topic nu eindelijk eens gesloten worden??

Dat men nu ineens doet wat het moet doen of beter: helaas moet doen of eindelijk eens doet wat het behoort te doen, wil ik niet ineens als positief gaan bestempelen.
Niets is wat het lijkt..

Plaats reactie