Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

AVR Wielersport (aka: Italian bikes): Oplichter

perik
Forum-lid
Berichten: 3010
Lid geworden op: 14 jan 2007 17:40
Locatie: Rotterdam

perik 27 mar 2008 18:40

Inderdaad, dat de maat van Rikbr nu pas eindelijk heeft gekregen waar hij voor betaald heeft is eigenlijk nogal triest. Waar ik benieuwd naar ben is of er nog klachten zijn ingediend bij marktplaats en wat hier mee gebeurd is?

wiekwijk
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jun 2007 10:56

wiekwijk 31 mei 2008 22:46

Wederom is AVR weer lekker bezig. Wilde zijn Zipp wielen verkopen en daarop maar 100,- geven voor een paar mooie Eurus wielen. Terwijl de koper daar nog over na moest denken heeft AVR al de Eurus wielen verkocht voor 350 !!!! Na de opmerking geplaatst te hebben dat 100,- voor een paar mooie Eurus wielen wel erg weinig is, werd hij kwaad en wilde de Zipp wielen niet meer verkopen. Ga vooral zo door AVR dan houd jij geen klant meer over.
campa only

wroosmalen
Forum-lid
Berichten: 190
Lid geworden op: 04 nov 2006 20:50

wroosmalen 31 mei 2008 23:48

wiekwijk schreef:Wederom is AVR weer lekker bezig. Wilde zijn Zipp wielen verkopen en daarop maar 100,- geven voor een paar mooie Eurus wielen. Terwijl de koper daar nog over na moest denken heeft AVR al de Eurus wielen verkocht voor 350 !!!! Na de opmerking geplaatst te hebben dat 100,- voor een paar mooie Eurus wielen wel erg weinig is, werd hij kwaad en wilde de Zipp wielen niet meer verkopen. Ga vooral zo door AVR dan houd jij geen klant meer over.


Ben ik de enige die dit niet helemaal begrijpt?
http://www.woutervr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

watikjebrom
Forum-lid
Berichten: 753
Lid geworden op: 11 mar 2008 12:47

watikjebrom 01 jun 2008 00:14

wroosmalen schreef:
wiekwijk schreef:Wederom is AVR weer lekker bezig. Wilde zijn Zipp wielen verkopen en daarop maar 100,- geven voor een paar mooie Eurus wielen. Terwijl de koper daar nog over na moest denken heeft AVR al de Eurus wielen verkocht voor 350 !!!! Na de opmerking geplaatst te hebben dat 100,- voor een paar mooie Eurus wielen wel erg weinig is, werd hij kwaad en wilde de Zipp wielen niet meer verkopen. Ga vooral zo door AVR dan houd jij geen klant meer over.


Ben ik de enige die dit niet helemaal begrijpt?


Ik denk eerlijk gezegd wel snap wat hier bedoeld was: AVR verkocht de huid (inruilwielen voor 100 euro) voordat de beer geschoten was (klant vind inruil te weinig). Is idd niet erg handig ......
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"

demonsternaar
Forum-lid
Berichten: 536
Lid geworden op: 26 jan 2007 11:08

demonsternaar 30 dec 2008 06:44

Hoi,

Ik zie toevallig (nou ja, toevallig) je reactie staan op Fiets.nl over AVR.

Nou, IK heb die Zipp wielen gekocht en ik had beter eerst kunnen zoeken op 'AVR' zodat ik had geweten dat dit soort info over hem de ronde doet.
Het zijn op het oog mooie wielen, heb ze gestickerd (zie foto), maar er zit dus een verdikking in op de las aan de binnenkant. Hierdoor valt er niet mee te remmen (je remt opeens!).

op het oog niet te zien, je kijkt alleen naar of ze recht zijn... EN wel 350,- voor betaald!!! Hij reageert als ik het mail met opmerkingen als ; ik heb nog andere wielen in de aanbieding' enzo...

Ik heb ook blad fiets, maar geen login voor de site, mogelijk kan jij (als je wil) bovenstaande erop plaatsen??

Ik heb inmiddels een klacht ingediend bij MP, omdat die AVR als gecontroleerde verkoper te boek staat, zou ik 250 max terug kunnen krijgen. Ik moet het nog zien. Belangrijk is dat andere fietsliefhebbers er niet intuinen en opgelicht worden!!!!

Ik heb inmiddels andere wielen gekocht bij www.KuiperTrading.nl, prima !


Met vriendelijke groet,

Rob Havermans

(ps mail is van mijn werk, zoals je kan zien, prive mail staat in cc).
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid

roger
Forum-lid
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 mei 2004 20:17

roger 30 dec 2008 10:13

Begrijp niet dat er nog mensen bij deze malafiede handelaar materiaal kopen,hij is gewoon een stratenmaker met een bijhandel dan weet je dat service (garantie)ver te zoeken zal zijn.
Dan betaal ik liever wat meer en weet dat het goed zit vb Lightweight met alu remrand HA HA:rolleye:

EDIT

Dit is gewoon misbruik maken van mensen die weinig of geen materiaalkennis hebben die leuk materiaal willen rijden voor weinig geld.
Die trappen in zijn gladde praatjes met de hoop dat ze niet meer terugkomen om verhaal te halen als ik zo mijn geld moest verdienen.
I live to ride,I ride Passoni

meca1
Forum-lid
Berichten: 215
Lid geworden op: 21 mei 2006 00:05

meca1 30 dec 2008 20:33

er staat een wielset fulcrum racing light ??????te koop schandalig als ge zo u geld moet verdienen. Ik zou nooit meer gerust buiten durven komen

avr
Forum-lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 02 jan 2008 22:26

avr 31 dec 2008 01:25

Hallo Rob Havermans.

spijtig te horen dat de wielen niet goed zijn.
Komt u aub terug met de set dan krijgt u uw geld terug.

Waarom heeft u mij daarover niet eerder iets gemeld?, dan had ik gewoon gelijk uw geld terug betaald .
maar goed, als "de monsteraar "dit bericht even doorspeelt aan Rob, dan kunnen we dit snel afwerken.

AVR
overstekend wild

meca1
Forum-lid
Berichten: 215
Lid geworden op: 21 mei 2006 00:05

meca1 31 dec 2008 10:19

Waarom heeft u mij daarover niet eerder iets gemeld?, dan had ik gewoon gelijk uw geld terug betaald .

[/quote]
Rob schrijft toch:
Hij reageert als ik het mail met opmerkingen als ; ik heb nog andere wielen in de aanbieding' enzo...

AVR Ik denk dat het voor iedereen beter zou zijn als ge stopt met verkopen(oplichten)

demonsternaar
Forum-lid
Berichten: 536
Lid geworden op: 26 jan 2007 11:08

demonsternaar 31 dec 2008 10:29

AVR schreef:Hallo Rob Havermans.

spijtig te horen dat de wielen niet goed zijn.
Komt u aub terug met de set dan krijgt u uw geld terug.

Waarom heeft u mij daarover niet eerder iets gemeld?, dan had ik gewoon gelijk uw geld terug betaald .
maar goed, als "de monsteraar "dit bericht even doorspeelt aan Rob, dan kunnen we dit snel afwerken.

AVR


Hallo Ahtur,

Ik denk dat Rob dit ondertussen wel heeft gelezen,
Ik hoop dat je het goed afhandeld met hem,
het is jammer dat dit de zoveelste voorval is, als jij van plan bent onderdelen te bijven aanbieden moet je wel zorgen dat ze kwalitief goed in orden zijn en wel weet waar je over praat en geen lul verhaal probeert op te hangen om maar te verkopen,
misschien is 350 euro voor jou niet veel maar voor een hoop mensen is dit echt wel een hoop geld voor een paar wielen
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 31 dec 2008 12:45

AVR heeft die wielen dus ergens voor nog minder dan €350 gekocht (hij moet er toch immers winst opmaken), dan weet je al dondersgoed dat die Zipps niet deugen. Zipps in fatsoenlijke staat zijn gewoon veel meer waard.

Maar goed AVR kennende gaat hij beloven dat het nu niet meer voor gaat komen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

mellie
Forum-lid
Berichten: 186
Lid geworden op: 05 nov 2008 16:29

mellie 02 jan 2009 18:38

De afgelopen dagen alle 16! pagina's over AVR gelezen, jeetje mina zeg....

Net ook een keer op marktplaats gekeken wat hij er allemaal had staan. De laatste dagen zijn er weer heel wat advertenties bijgekomen. Ook een aantal over carbon wielen zonder een enkele sticker.
Ik zit er niet zo in dat ik meteen zie of het echte Corrima's of Zipp wielen zijn. Gezien alles wat hier staat is dat eigenlijk moeilijk te geloven, of heeft hij het deze keer wel juist?

Plaats reactie