Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

oproep aan moderator(s)

janw.f.
Forum-lid

janw.f. 21 jan 2008 00:04

[quote="metalfan"]zou het mss geen goed idee zijn om ook hier een sticky/stickies te organiseren ?

het wordt namelijk steeds moeilijker om bepaalde (praktische) bijdrages van oa fdegrove terug te vinden met de zoek-functie.

ik denk hierbij aan topics als:
- welke zijn nu de beste tubes / clinchers per discipline / omstandigheid
- tubes opleggen: hoe ? voorbereiding,...
- lijmresten verwijderen
- pit stop: een aanrader of toch niet ?
- welke remblokjes voor een alu -, carbonnen- of ceramische velg ?
- wat is het belang van een stijve en/of aero velg ?
- alles over spaakspanning
- een wiel rechten: zelf doen of toch maar naar de vakman gaan ?
- wanneer best je tubes / clinchers of binnenbanden vervangen ?

ik kan zo nog wel eventjes doorgaan maar ik denk dat het ondertss wel duidelijk is. :)
[/quote]

Lijkt me ideaal om dit in een topic "belangrijke/interessante discussies" te plaatsen, zoals het geval is in het forumdeel racefietsen. Dus ipv. meerdere stickytopics 1 sticky topic met daarin bovengenoemde links naar praktische/ belangrijke/ interessante topics.
Lijkt mij veel overzichtelijker ook, daar anders al die sticky topics de overige discussies - die soms ook zeer de moeite waard zijn om te lezen! - naar pag. 2 ev. 'wegdrukken' (krijg je eerst een bunch stickies, en dan pas de 'gewone' topics)

wesley
Forum-lid

Gebruikersavatar wesley 21 jan 2008 22:51

[quote="Rezne"]Hoe staat het ervoor met de plannen voor sticky's?[/quote]Inmiddels is er een sticky aangemaakt over training, zie hier.

Zoals ik daar ook al aangeef is de lijst met links nog niet compleet. Mochten jullie een topic weten dat er ook in moet komen of andere ideeën hebben, laat het even weten en we gaan kijken wat we kunnen doen.

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 21 jan 2008 22:53

super Wes!!
Less is bore

rezne
Forum-lid

rezne 22 jan 2008 15:22

[quote="Wesley"][quote="Rezne"]Hoe staat het ervoor met de plannen voor sticky's?[/quote]Inmiddels is er een sticky aangemaakt over training, zie hier.

Zoals ik daar ook al aangeef is de lijst met links nog niet compleet. Mochten jullie een topic weten dat er ook in moet komen of andere ideeën hebben, laat het even weten en we gaan kijken wat we kunnen doen.

[/quote]

Dat ziet er goed uit Wesley. Als ik nog goede stukjes tegenkom zal ik 't zeker melden.
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

metalfan
Forum-lid

Gebruikersavatar metalfan 31 jan 2008 10:38

deze vond ik nu ook zeer leerzaam (gewoonweg feiten én geen emo-crap): http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=20810

Plaats reactie