heej mede forumleden,
mijn vader wilt graag een nieuwe mountainbike aanschaffen en had de volgende op het oog.
graag jullie mening over deze fiets en misschien ervaringen met deze fiets...en hoe het frame is....
http://www.12gotrading.nl/?page=record& ... erby=soort
alvast hardstikke bedankt voor jullie reacties.
greetz,
jerico
nieuwe mtb - jullie mening nodig
- christoffel
- Forum-lid
Dit lijkt me een veel betere keuze. Goedkoper en beter:
http://www.fietsgigant.com/aanbiedingen ... ntainbikes
http://www.fietsgigant.com/aanbiedingen ... ntainbikes
Gang is alles...
Ha jerico, ik heb onlangs ook een mtb bij 12gotrading gekocht. Krijg je als bouwpakket mee, dus nog wel wat (niet al te moeilijk) sleutelwerk te doen. Ben met veel onderdelen van de sensa niet zo direct bekend. Op mijn mtb zitten alleen xt onderdelen, die erg goed werken. Ik meen dat de lx onderdelen ook goed zijn getest. Vork ken ik niet, maar weet van een vriend dat hij rock shox reba (een treetje hoger dus) goed werkt.
Je kunt ook bij de winkel in waddinxveen van 12gotrading langs. Zou ik je vader zeker aanraden om de geometrie van de fiets te testen. Zit veel verschil in de 'zit' op de verschillende mtb's.
Succes!
Je kunt ook bij de winkel in waddinxveen van 12gotrading langs. Zou ik je vader zeker aanraden om de geometrie van de fiets te testen. Zit veel verschil in de 'zit' op de verschillende mtb's.
Succes!
Groet,
Mike
Mike
-
- Forum-lid
[img=http://www.bike-zone.nl/webwinkel/image ... 8kopie.jpg]
Onlangs gekocht bij Wielerhuis Liessel (Patrick Claessens). Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. De Tora vork is een aanrader. Schijfremmen, lock out. enz enz. Kijk maar eens op internet via Google. Deze fiets wordt op diverse webwinkels aangeboden voor 899,-. Doe je voordeel zo vlak voor het einde van het jaar! Succes en laat weten wat het is geworden.
Onlangs gekocht bij Wielerhuis Liessel (Patrick Claessens). Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. De Tora vork is een aanrader. Schijfremmen, lock out. enz enz. Kijk maar eens op internet via Google. Deze fiets wordt op diverse webwinkels aangeboden voor 899,-. Doe je voordeel zo vlak voor het einde van het jaar! Succes en laat weten wat het is geworden.
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
Over die Tora vork: Doet wattie moet doen, maar verwacht geen grote wonderen. Is verder aan de zware kant. Voor mij in elk geval goed om wedstrijden mee te rijden. LX onderdelen functioneren ook prima. Schakelt misschien ietsje minder dan XT, maar is vooral wat zwaarder. De Avid Juicy 3(?) remmetjes op de Focus hierboven: top!. Zeker voor dat geld.
@ Jerico: Ik weet wel waarom jouw vader per se schijfremmen wil . Zou zelf niet meer anders willen!
@ Jerico: Ik weet wel waarom jouw vader per se schijfremmen wil . Zou zelf niet meer anders willen!
KTM Toryn 2011 teamfiets // Trek 1400
Weys KTM Racing Team
Weys KTM Racing Team
ik heb zelf me fiets ook bij 12gotrading gekocht en ben inderdaad ook zelf bij de shop geweest...veel mooie fietsen voor weinig geld...ik kreeg hem niet mee als bouwpakket, mijnes was al helemaal in elkaar gezet(A)...Ha jerico, ik heb onlangs ook een mtb bij 12gotrading gekocht. Krijg je als bouwpakket mee, dus nog wel wat (niet al te moeilijk) sleutelwerk te doen. Ben met veel onderdelen van de sensa niet zo direct bekend. Op mijn mtb zitten alleen xt onderdelen, die erg goed werken. Ik meen dat de lx onderdelen ook goed zijn getest. Vork ken ik niet, maar weet van een vriend dat hij rock shox reba (een treetje hoger dus) goed werkt.
Succes!
De tora vork heb ik zelf ook en ik ben er zeer over te spreken...vooral omdat ik nogal zelf lang en zwaar ben...Onlangs gekocht bij Wielerhuis Liessel (Patrick Claessens). Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. De Tora vork is een aanrader. Schijfremmen, lock out. enz enz. Kijk maar eens op internet via Google. Deze fiets wordt op diverse webwinkels aangeboden voor 899,-. Doe je voordeel zo vlak voor het einde van het jaar! Succes en laat weten wat het is geworden.
bedankt voor alle reacties heren...
hij gaat binnekort alleen naar 12gotrading(zonder mij)
maar hij heeft er de ballen verstand van, dus hopen dat hij niet met een slechte fiets terug komt...
ik zal zeker laten weten wat het is geworden...
greetz,
jerico
don\'t yell at me if i am wrong, ppl make mistakes...
Gary Fisher Big Sur Disc 2007 kan je vader beter kopen. Iets hoger in prijs maar in mijn ogen een betere fiets.
En zeer waarschijnlijk compleet afgemonteerd op te halen bij 12gotrading.
Ik kocht daar 2 jaar geleden een Ziggurat en dat is mij toen prima bevallen.
En zeer waarschijnlijk compleet afgemonteerd op te halen bij 12gotrading.
Ik kocht daar 2 jaar geleden een Ziggurat en dat is mij toen prima bevallen.
Niets is wat het lijkt..
-
- Forum-lid
Hoi Jerico, wens je pa succes en laat ons weten wat het is geworden...Een Gary Fisher of een Focus.
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***