Sjrien schreef:ik geef mijn mening, ik geef wat ik hoor en ik zeg wat ik weet en mijn ervaring.
jij doet het jouwe, dat kan iemand anders lezen, er een eigenbeeld van trekken en eventueel zijn mening geven.
zeker als Moderator hoef je er dan niet zo op te reageren.
als ik nu zei: Canyon, dat is niks, dat slingert en zwabbert. dat is wat anders. maar ik geef duidelijk aan dat ik heb gehoord, en zelf niet heb gereden.
en ik heb zo mijn oordeel over Cube, naar mijn idee lopen jullie daar iets te hard van stapel van. (teminste op andere forums hoorde je neits anders, hier rijd er vrij weinig op) Cube koopt restpartijtjes van merken, vandaar dat ze de eene keer sgram en dan weer shimi en dan sram enz. vandaar hun zachte prijzen. daar is zeker niets mis mee hoor. maar het is wel bij elkaar gesprokkeld;) laatst zag ik een mooi los framepje van cube, voor een heel lage prijs. mischien is dat een idee. maar verder vind ik Cube een heel mooi merk hoor, ik heb heus niets tegen cube. qua rij gedrag vond ik hem ook niet opvallend, in niets.
een frame is een mening, geen verklaring.
Zeg maar Leroy trouwens, maar de naam was al bezet.
Het lijkt me zeer nuttig en verstandig eerst goed na te denken voordat je je mening op dit forum ventileert. Geldt overigens voor elk forum.
Daarnaast is het handig om uit te gaan van feiten en niet van horen zeggen of elders op een ander forum iemands mening over te nemen. Al dan niet aangevuld met eigen ervaringen. Dit om onnodige discussies te voorkomen.
Je mag uiteraard een mening hebben maar onderbouw 'm dan goed en niet halfslachtig en tegenstrijdig zoals je nu doet.
Tot slot, Daniel mag natuurlijk gewoon zijn mening geven, net als jij, en dat hij toevallig ook moderator is, doet niet er zake.