[quote="Kikkie"]Wij heten onze laatste nieuwe gebruiker welkom: Jeannette[/quote]
Niet toevallig de Jeannette van MTBroutes.nl
[quote="Kikkie"]Aantal berichten: 200000
woepie! geplaatst door ikke:)[/quote]
Voor straf 1 maand gebanned. :p
10.000 Forumlid begroeten
[quote="who cares"][quote="Kikkie"]Wij heten onze laatste nieuwe gebruiker welkom: Jeannette[/quote]
Voor straf 1 maand gebanned. :p[/quote]
de waarheid ligt toch wat anders: ik heb een jaarabo op fiets en een zadel met inscriptie gewonnen! is dat niet schattig? ik post foto's zodra ik het zadel heb.
Voor straf 1 maand gebanned. :p[/quote]
de waarheid ligt toch wat anders: ik heb een jaarabo op fiets en een zadel met inscriptie gewonnen! is dat niet schattig? ik post foto's zodra ik het zadel heb.
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
Dat is grappig, ik heb een mail van fiets gekregen. Ook ik krijg een gratis abonnement en een zadel met inscriptie.
EDIT 9-1: En dit is het zadel. Mooi en slechts 163gram. Fiets bedankt!
ik heb het zadel hier ook voor me liggen! idd erg licht. hij is van het type Selle Italia Flite Carbonio titanium 2007...
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.