Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Wie wil meedenken over het aanbod van de NTFU voor racefietsers??

ntfu
Forum-lid

ntfu 14 dec 2007 15:34

De Nederlandse Toer Fiets Unie (NTFU) is druk doende haar diensten- en productenaanbod aan (onder meer) racefietsers te verbeteren. Een voorbeeld hiervan is Velosport, waarmee een pakket van producten en voordelen wordt aangeboden aan ongebonden racefietsers

Graag wil de NTFU met een aantal racefietsers een avond lang brainstormen over de vraag: wat zijn de belangrijkste wensen en behoeften van (bewust ongebonden) racefietsers in Nederland? En hoe kan Velosport in deze behoeften voorzien?

De brainstormsessie wordt op een dinsdagavond, eind januari georganiseerd op het kantoor van de NTFU in Veenendaal (Veenendaal ligt aan de A12 halverwege tussen Utrecht en Arnhem).

Heb je zin om aan deze brainstormsessie mee te doen? Stuur dan vóór 9 januari a.s. een mailtje naar Jordy van Katwijk op: jvankatwijk@ntfu.nl.

We stellen je medewerking enorm op prijs!!

Groeten,

Jordy van Katwijk
Stagiair Marketing NTFU

simen
Forum-lid

simen 15 dec 2007 20:35

Het begint nu al te stormen!

De gps navigatie is nog niet echt ingeburgerd is bij fietsers.

Tot die tijd ,als die al komt, is het grootste ongemak van de ongebonden fietser de meest aantrekkelijke route vinden als men op onbekend terrein is.
Wat bij MTB'ers direkt van de grond kwam, namelijk de vaste uitgezette routes, mis ik nog altijd bij het toerfietsen.
Deze routes zijn er dan wel volop voor recreatie en familie,maar voor de fanatiekere fietser word het dun.
In Zeeland bijvoorbeeld zou ik er geen weten hoewel dat simpel zou kunnen en daar volop mogelijkheden zijn voor routes die nu alleen met gevorderde terreinkennis te rijden zijn .
Daarmee bedien je de individueler ingestelde fietser en degene die niet van georganiseerde tochten houdt.
Routes van 100 tot 150 km (met of zonder afsteek)over de wegen die meer ruimte geven aan de snellere fietser en daardoor leuker en vooral veiliger sporten mogelijk maken zonder steeds op de kaart te moeten zoeken.
Kortom lekker doorrijden mogelijk maken.
Zij is ook tegen

campasuper
Forum-lid

campasuper 17 dec 2007 20:54

Kom op forummers, met zijn allen er naar toe, wordt het nog gezellig ook.
Ik doe graag mee.
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders

ntfu
Forum-lid

ntfu 18 dec 2007 11:07

Er zijn op dit moment twee aanmeldingen binnen! Hiervoor in ieder geval al dank, maar eigenlijk zochten we nog een paar mensen. Misschien helpt het iets als we de gemaakte reiskosten vergoeden, tevens ontvangt u dan een klein bedankje in de vorm van een VVV bon.

We stellen je medewerking wederom ontzettend op prijs!

Met vriendelijke groet,

Jordy van Katwijk

lancev7
Forum-lid

Gebruikersavatar lancev7 18 dec 2007 11:09

Ik zou graag mee willen doen, echter ik heb geen vervoer. mocht er iemand vanuit brabant (uden) deel nemen aan deze sessie, kom ik ook.

ntfu
Forum-lid

ntfu 14 jan 2008 11:40

Een kleine schop omhoog, want we zoeken nog een aantal mensen,
De definitieve datum van de brainstorm is dinsdagavond 29 januari, start 17.45 uur. Zie voor meer informatie de openingspost.

Met vriendelijke groet,

Jordy van Katwijk
NTFU

Plaats reactie