Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.
-
fredericdavid
- Forum-lid
fredericdavid
02 dec 2007 01:10
pepino schreef:@ Casran: ben er een tijdje niet meer langs geweest, dus dat George er niet meer werkt wist ik niet. Was wel een toffe kerel. Weet jij nog van waar die was? New-Sealand?
Die tuben zien er inderdaad heel geschikt uit. Enig nadeel is zoals GastheerG aanhaalt, wat doe je als je lek rijdt? Waar moet je al die tuben hangen als je geen volgwagen achter je hebt? Bij de profs is dat simpel, je steekt je wiel in de lucht en er komt zo een nieuw in. Als toerist ben je op jezelf aangewezen en die duizenden supporters zullen er op de toerversie ook wel niet meer staan met hun reservewieltjes...
Greetz!
George werkt momenteel zelfstandig aan fietsen.
Hij woont in Kuurne nu en is afkomstig uit Amerika. Momenteel is hij voor een kleine maand terug naar Amerika afgezakt denk ik, vanwege gezondheidsproblemen voor zijn vader.
George is m'n vaste mecanicien.
Harder, better, faster, stronger, LIGHTER !
-
jurgen2
- Forum-lid
jurgen2
05 dec 2007 19:46
@ Casran... Mooie wielset!
Potenza aggiunta a potenza - Pinarello
-
roger
- Forum-lid
roger
05 jan 2008 17:17
roger schreef:Heren bedankt voor jullie reacties ik ben er uit,het wordt mijn setje Tune's lijkt me toch het verstandigste voor deze tocht
Ik heb me toch maar een setje record 32/32 Ambrosio nemensis gekocht voor deze tocht.
I live to ride,I ride Passoni
-
andromeda
- Forum-lid HC
andromeda
23 mar 2008 11:09
Aangezien het steeds dichterbij komt en ik een wielsetje wil bouwen voor de rit ben ik aan het kijken wat dat moet worden en twijfel tussen wat combinaties:
DT Swiss RR 1.1 of 1.2 met DT Comp spaken en de DT Swiss naaf 340.
Mavic Open Pro met Sapim en de DT Swiss naaf 340.
Beide in 32 gaats uitvoering, de Dt Swiss naaf staat wel vast eigenlijk alleen uit de opbouw ben ik nog niet helemaal.
Qua banden is er na wat zoekwerk toch best wat keus, de Conti Gran Prix 4 season in 25 of 28 mm, Vittoria Open Pave Evo CG in 24 mm of de Tufo C Elite Ride 25 mm.
Er is natuurlijk al genoeg geschreven over de onderdelen afzonderlijk maar ik hoor graag jullie meningen over deze combinaties voor dit doel.
"Try not. Do or do not......there is no try"
-
paulusr3
- Forum-lid
paulusr3
23 mar 2008 11:15
roger schreef:roger schreef:Heren bedankt voor jullie reacties ik ben er uit,het wordt mijn setje Tune's lijkt me toch het verstandigste voor deze tocht
Ik heb me toch maar een setje record 32/32 Ambrosio nemensis gekocht voor deze tocht.
Lijkt me een verstandige keuze! Maar komen die in de slc-sl?? Of in de time?
-
andromeda
- Forum-lid HC
andromeda
03 apr 2008 21:13
Keuze is gemaakt en vandaag het eerste deel binnen gekregen:
De velgen DT Swiss RR 1.2 32 gaats, als het goed is morgen de naven, DT Swiss 340 , de spaken had ik al liggen zwarte DT Swiss Comp.
Banden ben ik nog niet uit , ik twijfel nog tussen Conti's Grand Prix 4 season 25 mm, Vittoria Open Pave Evo 24mm of Tufo C Elite ride 25mm.
-
roger
- Forum-lid
roger
03 apr 2008 21:29
paulusR3 schreef:roger schreef:roger schreef:Heren bedankt voor jullie reacties ik ben er uit,het wordt mijn setje Tune's lijkt me toch het verstandigste voor deze tocht
Lijkt me een verstandige keuze! Maar komen die in de slc-sl?? Of in de time?
Gaan in de Time komen,zaterdag materiaal eens testen in de RVV als het hier heel blijf moet da in P-R ook goed gaan
-
roger
- Forum-lid
roger
03 apr 2008 23:10
GastheerG schreef:roger schreef:zaterdag materiaal eens testen in de RVV als het hier heel blijf moet da in P-R ook goed gaan
Die conclusie zou ik niet te snel trekken. Pro ploegen zetten met PR ook echt heel ander materiaal in dan met RVV. Hou het volgende week na Gent Wevelgem maar eens in de gaten
Tja, ik heb alleen keuze uit twee fietsen of de Time of de Cervelo dan moet ik hopen dat de Time met de lage velgen het gaat halen anders word het lopen,Met de Cervelo heb ik niets te zoeken in P-R denk ik zo.
-
andromeda
- Forum-lid HC
andromeda
04 apr 2008 16:00
En hier moeten ze dus tegen kunnen....