Zadelpen carbon of alumiunum
Ik dacht dat de verschillende materialen wel iets uitmaken in het comfort.
Misshien dat het net zo is als met frames daarbij is titanium ook comfortabeler dan carbon wat weer meer comfort geeft dan een aluminium frame. Ik weet het alleen niet zeker en ook niet hoeveel het uitmaakt vandaar mijn vraag.
Ik heb zelf een stalen Duell frame dus heb ik liever ook een comfortbale zadelpen.
Zijn er eigenlijk ook nog andere titanium zadelpennen?
Wat kost een MOOTS zadelpen eigenlijk, ik ben nu wel hebberig geworden eerlijk gezegd.
Misshien dat het net zo is als met frames daarbij is titanium ook comfortabeler dan carbon wat weer meer comfort geeft dan een aluminium frame. Ik weet het alleen niet zeker en ook niet hoeveel het uitmaakt vandaar mijn vraag.
Ik heb zelf een stalen Duell frame dus heb ik liever ook een comfortbale zadelpen.
Zijn er eigenlijk ook nog andere titanium zadelpennen?
Wat kost een MOOTS zadelpen eigenlijk, ik ben nu wel hebberig geworden eerlijk gezegd.
Lezen is ook een vak, 115 euro dus (zie post Scepticus).
koning schreef: Zijn er eigenlijk ook nog andere titanium zadelpennen?
Er bestaat ook een (Chinese?) Moots rip-off van Van Nicholas, kost 100, maar met de huidige dollarkoers zou ik dan eerder voor een echte Moots gaan.
Van Nicholas.
Ook mooi: Eriksen Sweetpost van Moots-oprichter Kent Eriksen, $ 180 a $ 200.
Selcof heeft ook Ti pennen
En Campa had ooit een prachtige Ti pen, maar die zal inmiddels wel gesneuveld zijn in de carbon-hijg-hype.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"