Graag zou ik jullie reactie hebben op deze mtb (of op eerdere big sur's), die ik met name in de winter wil gebruiken (regio Nijmegen, redelijk heuvelachtig). Zowel op weg als in het bos. Geometrie redelijk sportief. Ervaringen? Alternatieven? Budget ca. max 1500,-
gary fisher big sur
Gary fisher big sur 2008
Hele mooie fiets !
Uiteraard een reeks alternatieven van met name de Duitse merken; Cube-Stevens-Focus-Canyon
Enige minpuntje vind ik de Avid juicy 5 schijfremmen, zou liever de Formula Oro zien of Shimano.
Fiets die zeker de moeite van het bekijken waard is, is de nieuwe Cube reaktion of de Cube LTC CC (resp. 1499,- en 1199,-)
Uiteraard een reeks alternatieven van met name de Duitse merken; Cube-Stevens-Focus-Canyon
Enige minpuntje vind ik de Avid juicy 5 schijfremmen, zou liever de Formula Oro zien of Shimano.
Fiets die zeker de moeite van het bekijken waard is, is de nieuwe Cube reaktion of de Cube LTC CC (resp. 1499,- en 1199,-)
Ik heb nu al een tijdje de Gary Fisher Hoo Koo E Koo, en deze fiets bevalt me prima, echt toppie. Mijn oom(die al lang mountainbiken) Heeft ook een Gary Fisher. We zijn er allebei hardstikke tevreden over...De bovenbuis van de Gary Fisher is inderdaad relatief langer dan bij andere fietsen en ik persoonlijk vind dit heerlijk voor als je ook soms op de weg komt.
en niet te vergeten dat gary Fisher toch wel een van de eerste MTB merken is...en onderdeel van Trek of andersom...
greetz,
jerico
en niet te vergeten dat gary Fisher toch wel een van de eerste MTB merken is...en onderdeel van Trek of andersom...
greetz,
jerico
don\'t yell at me if i am wrong, ppl make mistakes...
Bedankt heren, het is de Gary Fisher Ziggurat 2007 geworden. Idd betere onderdelen en aangezien ze de big sur 2007 niet meer in mijn maat hadden, maar de 2008 wel, was het prijsverschil te weinig om de ziggurat te laten staan.
Ik vind het een erg mooie fiets. Ik vind het kleurenschema niet erg spetterend, maar voor een 30+er wel lekker degelijk . Voor de rest een top fiets!
http://images.google.nl/imgres?imgurl=h ... l%26sa%3DN
Ik vind het een erg mooie fiets. Ik vind het kleurenschema niet erg spetterend, maar voor een 30+er wel lekker degelijk . Voor de rest een top fiets!
http://images.google.nl/imgres?imgurl=h ... l%26sa%3DN
Groet,
Mike
Mike